با توجه به محبوبیت و استقبال گسترده در طرح های فروش اقساطی کرمان موتور ، روز به روز به شعب نمایندگی رسمی این کمپانی و شرکت های لیزینگ خودرو افزوده می شود که از معتبرترین و خوشنام ترین آن ها می توان به مجموعه لیزینگ سایا خودرو اشاره کرد که با فروش دنا اقساطی با تسهیلات ویژه و استثنائی به همراه دیگر خودروهای داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

تمامی محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور از قبیل انواع خودروهای سواری و شاسی بلند توسط شعب نمایندگی این مجموعه و لیزینگ های معتبر در خدمات فروش اقساطی کرمان موتور و بسته به سیاست های این کمپانی با تسهیلات و شرایطی خاص به دست مشتریان این محصولات می رسد.

انتقال سند بنام مشتری و در رهن بانک، تحویل یکروزه خودرو، امکان تعویض خودرو با دیگر مدل ها در هنگام بازپرداخت اقساط خودرو و عرضه پراید اقساطی با ارزان ترین قیمت از مهمترین تسهیلاتی است که مجموعه سایا خودرو در اختیار متقاضیانش قرار می دهد.

بنابراین از مهمترین دلایل تقاضای بالای خرید محصولات کرمان موتور می توان به قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن اشاره کرد، که سبب کوتاه تر شدن دوره باز پرداخت اقساط این اتومبیل و سقف پرداختی های آن نسبت به دیگر خودرو های این کمپانی داخلی و دیگر شرکت های خودروسازی می شود. برای اطلاع از مرکز فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

طرح عرضه و فروش اقساطی کرمان موتور به دلیل تحویل فوری و آنی خودرو  به محض پرداخت اولین قسط، و استفاده از آن در تمام مدت بازپرداخت اقساط در بین مشتریان محبوبیت بسیار بالایی پیداکرده است، زیرا افراد می توانند در تمامی دوره پرداخت اقساط می توانند از خودروی خریداری شده خود استفاده کنند، و هزینه های مسافرت های بین شهریو شهری خود را کاهش دهند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()