قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو بسته به نوع و مدل خودرو، میزان پیش پرداخت، تعداد اقساط، مدت زمان بازگشت سرمایه و درصد سود شرکت های کارگزار محاسبه و تعیین می شود، و بسته به موارد فوق قیمت انواع خودرو اقساطی در مقایسه با قیمت آن ها در طرح های پیش فروش خودرو و یا بازار آزاد بالاتر است، که دلایل آن کاملا برای مشتریان روشن می باشد، و هر کسی که از این روش خرید استفاده می کند به خوبی به آن واقف است. اما مزایای بسیار زیاد فروش اقساطی خودرو را به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت، این مزایای شامل تحویل فوری خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن و قبل از واریز پیش پرداخت و استفاده از آن در تمامی دوران بازپرداخت اقساط و همین طور تنظیم سند به نام مالک و در رهن بانک می شود، که سبب شده بازار خرید و فروش اقساطی خودرو همواره مشتریان و علاقه مندان خاص خود را داشته باشد. برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه نمایید.

فروش اقساطی خودرو داخلی

فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا بیشترین تقاضا را در بازارهای معاملات خودرو دارند، زیرا معمولا تمامی تولیدات این کمپانی های خودروسازی از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به خودروهای خارجی برخوردار هستند، و می توان علاوه بر حمل و نقل داخلی و بین شهری از آن ها به عنوان وسیله و ابزاری برای فعالیت های اقتصادی مانند آژانس، اسنپ و تاکسی تلفنی استفاده کرد که از هر جهت سبب شده فروش اقساطی خودرو داخلی در مقایسه با خودروهای خارجی طرفداران بیشتری داشته باشد، از دیگر مزایای این خودروهای داخلی می توان به کاهش مصرف سوخت و هزینه های بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعمیر و نگهداری آن ها اشاره کرد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه کنید.

انواع پژو پارس، پژو 405، پژو 206، دنا، پراید و تیبا را می توان در شمار پر متقاضی ترین خودروهای داخلی در طرح فروش اقساطی خودرو قرار داد. البته انواع خودروهای خارجی را نیز می توان از طریق شرکت های لیزینگ خودرو  به صورت اقساطی خریداری نمود، این خودرو ها که اغلب در برندهای رنو، کیاموتورز، هیوندا، سانگ یانگ و غیره عرضه می شوند با شرایط و تسهیلاتی ویژه در اختیار متقاضیان استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو خارجی قرار می گیرند، تا از هر طریقی بتوان مشتریان خرید خودرو را به هدف خود رساند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()