اکچویتور برقی به عنوان یکی از قطعات یدکی کاربردی برای راه اندازی سیستم های تأسیساتی صنایع بزرگ محسوب می شود. محل قرارگیری و نصب انواع اکچویتور برقی آیوما بر روی شیرآلات صنعتی است که امکان کنترل و نظارت از راه دور باز و بسته بودن شیرآلات را برای صنعت گران محیا می سازد. امروزه خرید اکچویتور برقی به عنوان یکی از قطعات جانبی سیستم های صنعتی و مکانیزه از ضرورت بالایی برخوردار است. برای خرید اکچویتور برقی به سایت مراجعه کنید. 

فروش اکچویتور برقی auma

فروش اکچویتور برقی آیوما به پیمانکاران اجرای خطوط لوله کشی و پروژه های تأسیساتی بزرگ اجازه می دهد، که بتوانند کنترل دقیقی بر روی گشتاور شیرآلات تعبیه شده در مسیر خطوط لوله کشی داشته باشند. علاوه بر آن امکان تنظیم جریان گشتاور سیالات را از راه دور و اتاق فرمان فراهم می سازد. انواع اکچویتور برقی ساخته شده، بر اساس استانداردهای بین المللی iso طراحی و تولید می شوند. بدین وسیله شاهد سازگاری میان شیرآلات صنعتی و عملکرد کلی سیستم های تأسیساتی خواهیم بود. نیاز به ذکر است که متناسب با انواع شیرآلات صنعتی موجود در بازار، عملگرهای برقی آیوما ساخته شده اند که پاسخگوی نیاز سیستم های صنعتی باشد. برای خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

به عنوان مثال عملگرهای برقی در دو فاز کاربردی تک فاز و سه فاز ساخته می شوند که مطابق بر سیستم خطی و دورانی طراحی شده اند. بنابراین بر اساس تعداد دور و درجۀ چرخش شیرآلات صنعتی، نوع اکچویتور برقی auma انتخاب شده و بر روی شیر نصب می شود. بدین وسیله امکان نظارت غیر حضوری و از راه دور را برای خطوط لوله کشی امکان پذیر می سازد. با توجه به تنوع عملگرهای برقی موجود در بازار، قیمت اکچویتور برقی بر اساس مشخصات فنی آنها معین می گردد.

گروه صنعتی برگزیدگان از جمله شرکت های بزرگ در صنعت تأمین و پخش انواع اکچویتور برقی آیوما با قیمت ارزان و کیفیت عالی در ایران فعالیت دارد.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()