قیمت کفش کار بر اساس مدل و کیفیت کفش مشخص می گردد. با توجه به اهمیت رعایت نکات ایمنی در مشاغل پر خطر، خرید کفش ایمنی جزء یکی از ارکان مهم و کاربردی محسوب می شود. لذا کارفرمایان و مدیران اجرایی پروژه های عمرانی و صنعتی، باید با قیمت مناسب کفش کار مورد نیاز پرسنل اجرایی و عملیاتی خود را خریداری نمایند. قیمت انواع کفش کار  در ردیف دوم حائز اهمیت می باشد و افراد هنگام خرید کفش کار باید کیفیت و کارایی کفش کار را مد نظر قرار دهد. توجه به این مسئله به افراد کمک می کند که بتوانند از صدمات جدی وارده به اعضای مهم بدن جلوگیری نمایند.

قیمت انواع کفش کار

متناسب با مشاغل مختلف، شاهد فروش انواع کفش کار در مدل های مختلف می باشیم. قیمت انواع کفش کار نسبت به یکدیگر متفاوت است چون در ساخت هر کدام از آنها از متریال مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال تکنسین های برق کار نیاز به کفش کار عایق برق دارند که نسبت به جریان الکتریسیته از مقاومت بالایی برخوردار باشد. برای مشاغل عمرانی نیز نیاز به استفاده از کفش ایمنی کار با مقاومت بالا نیاز دارند که قسمت پنجۀ پا از استحکام بالایی برخوردار باشد و بتواند از صدمات و ضربات ناشی از اجسام سنگین بر روی پا جلوگیری کند. برای اطلاع از فروش چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به لزوم رعایت نکات ایمنی استاندارد در مشاغل مختلف، امکان خرید کفش کار با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای عموم کارفرمایان فراهم می باشد. قیمت کفش کار عایق برق متفاوت از قیمت کفش کار ایمنی ضد ضربه می باشد. بنابراین هنگام خرید کفش کار، باید کیفیت و استحکام در نظر گرفته شود.

فروشگاه رادین ایمن با اتکاء به نیروی پرسنل با پشتکار بالا، قیمت کفش های کار و سایر تجهیزات ایمنی را که برای مشتریان تأمین می نماید، بسیار ارزان و مناسب است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()