خرید پارکت لمینت ارزان

از مهمترین امتیازات پارکت لمینت قیمت ارزان و بسیار مقرون به صرفه آن نسبت به انواع پارکت چوبی می باشد، این روکش های چوبی از چند لایه چوب فشرده شده تولید می شوند، که در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالاتری از خود نشان می دهند. برای خرید پارکت لمینت ارزان و باکیفیت بهتر است به مراکز فروش آنلاین و عرضه مستقیم کالا، مانند شعب نمایندگی واردات و فروش پارکت لمینت داخلی و خارجی مراجعه کرد، و این محصولات را به نرخ واقعی و بسیار پایین تر از دیگر مراکز فروش متفرقه در سطح شهر خریداری کرد.

فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که در طول سال ها تلاش و فعالیت مستمر خود توانسته با ارسال فوری و مطمئن کالا و تضمین کیفیت آن ها اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت لمینت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند، لیست محصولات این مرکز را به همراه شناسنامه کامل آن ها مشاهده نمایند و در صورت لزوم نسبت به سفارش و خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنند.برای اطلاع از فروش پارکت لمینت دکو  به سایت مراجعه کنید. 

پارکت لمینت نوع مصنوعی و فراوری شده پارکت با استفاده از ماده ای به نام HDF می باشد، درواقع این کف پوش های چوبی دارای ظاهری چوبی هستند و در ساخت آن ها از چند لایه چوب فشرده شده به همراه دیگر متریال مختلف استفاده شده است، که در برابر آسیب های محیطی مانند شست و شو، خراش و برخورد اجسام سنگین از پوسته پوسته شدن این محصولات جلوگیری می کند، که سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارکت لمینت افزوده شود.  

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()