لباس های بچه دارای انواع بسیار متنوعی هستند که برای انتخاب و خرید آن باید به موارد زیادی توجه داشته باشید، جنس پارچه یکی از مهم ترین موارد در خرید لباس کودک می باشد، پارچه ها انواع مختلفی دارند که فقط برخی از ان ها مناسب لباس بچه می باشد، پارچه ی لباس بچه باید بافت نرمی داشته باشد و پلاستیکی نباشد، پنبه از بهترین انواع پارچه ها برای لباس بچه است همین طور اگر این الیاف طبیعی و خالص تر باشد کیفیت بالاتری هم خواهد داشت. نکته ی دیگر در تولیدی انواع لباس بچه گانه  این است که پارچه ی به کار رفته در محصولات باید یه راحتی تمیز شود، لباس بچه به دلیل این که زود به زود باید شسته شود و انواع لکه ها ی غذا و .... بر روی آن به جای می ماند باید بتوان به راحتی ان را شست پس باید پارچه ای مقاوم و باکیفیت و در عین حال لطیف در لباس های کودکان استفاده شود.

 خرید لباس با قیمت مناسب و کیفیت بالا خواسته ی تمامی مشتریان بوده و همواره افراد به دنبال فروشگاه های منصف و شناخته شده می باشند تا بتوانند خرید خوبی را داشته باشند و با قیمت پایین تری لباس هایی با جنس پارچه ی خوبی را خریداری نمایند. برای خرید لباس دخترانه  به سایت مراجعه کنید.

انواع تولیدی لباس بچه گانه اگر لباس های باکیفیتی را ارائه دهد بهترین گزینه برای خرید می باشد. تولیدی ها قیمت پایین تری را به شما ارائه می دهند . این مجموعه با فروش انواع لباس ها با کیفیت بالا قصد دارد رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید و فروشگاهی دایمی برای خرید ان ها باشد پس قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است، با مراجعه به سایت می توانید انواع مدل های لباس بچه را مشاهده نمایید و خریدی آسان داشته باشید.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()