اسید سولفوریک نوعی اسید قوی است که از خاصیت خورندگی بالا برخوردار است و به سرعت با قطره ای از آب واکنش می دهد و گرمای زیادی از خود تولید می کند. از این رو گاز خطرناکی از خود ساطع می کند و منجربه مسمومیت شدید در افراد می گردد. خرید و فروش اسید سولفوریک در بسته بندی های پلاستیکی صورت می گیرد. لذا شرکت های تولیدکننده متناسب با میزان نیاز مصرف کنندگان در بسته بندی های گالن 2.5 لیتری و یا 20 لیتری عرضه می کنند.

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی و صنعتی

همانطور که می دانید فروش اسید سولفوریک 98% آزمایشگاهی و صنعتی در سطح بازار صورت می گیرد. همانطور که می دانید کاربرد اسید سولفوریک برای مصارف آزمایشگاهی و صنعتی چون خودروسازی، چرم سازی، پالایشگاه های نفت و گاز، تولید مواد شوینده و مواد شیمیایی، ساخت کود شیمیایی، صنعت ریسندگی، تصفیه آب و پساب، تولید الکترولیت باطری های اسیدی، فرآیند تولید روغن موتور، تولید فنول، تولید کاغذ و مقوا و ... می باشد.برای اطلاع از فروش اسید کلریدریک به سایت مراجعه کنید. 

توجه داشته باشید که اسید سولفوریک به خاطر ماهیت اسیدی که که دارد، بسیار خطرناک است. از این رو هنگام استفاده از آن باید نسبت به رعایت نکات ایمنی حساس باشید. استفاده از دستکش پلاستیکی مخصوص و عینک و پوشش مخصوص برای جلوگیری از تماس مواد اسید سولفوریک با بدن لازم و ضروری است. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان قابل نوشیدن نمی باشد و در صورت مشاهدۀ هر گونه تماس فیزیکی با اسید، باید سطح با آب شسته شود و در صورت در اختیار داشتن محلول بی کربنات سدیم 1% محل آسیب دیده را شستشو دهید و در اسرع وقت به پزشک مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی یکی از اولین شرکت های تولیدکننده و عرضه کنندۀ مواد شیمیایی به صورت عمده و خرد در کشور می باشد و امکان خرید آنلاین اسید سولفوریک را برای مشتریان فراهم می نماید.

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()