ظاهر آیفون تصویری تکنما دارای تنوع بوده و اندازه های متفاوتی دارد. قابلیت ارتباط بین واحد ها این امکان را دارد تا بتوان پیغامی را بین واحد های دلخواه ارسال کرد و هر واحدی بتواند با واحد مورد نظر در ارتباط باشد که تکنما این قابلیت را برای محصولاتش در نظر گرفته است، همچنین ارتباط با واحد پشتیبانی در مواقع ضروری بسبار کارامد خواهد بود . مانیتور های آیفون تصویری تکنما در سایز های مختلف بوده و می تواند دارای گوشی باشد و یا در انواعی بدون گوشی می باشد. برای خرید آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید.

حافظه ی جانبی در این دستگاه قررار گرفته و آن را تکمیل نموده است. امروزه افرادی که از کیفیت این آیفون ها خبر دارند بدون نگرانی خرید آیفون تصویری تکنما را انجام می دهد.

خرید آیفون تصویری تکنما

برای خرید محصولات تکنما به ویژه آیفون تصویری تکنما می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام دهید. نمایندگی از بهترین گزینه های خرید این محصول بوده زیرا این اطمینان را دارید که محصولات اصلی را دریافت می کنید اما خرید از فروشندگان جزئی نیاز به دقت بالایی دارد. متاسفانه انواع محصولات تقلبی در بازار افزایش پیدا کرده و یافتن محصول اصلی از فرعی نیاز به آگاهی و دقت بالایی دارد که برخی از افراد به دلیل نااگاهی با این محصولات ،نمونه ی فرعی را خریداری می کنند و اغلب با قیمت بالایی هم خرید را انجام می دهند که در نتیجه شاهد خرابی زودهنگام ان می شوند. پس برای خرید آیفون تصویری تکنما حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.برای اطلاع از  تعمیر انواع آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

شرکت آکام سازه از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش انواع آیفون تصویری تکنما می باشد که قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

شرکت آکام سازه

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()