بتن ریزی کف سوله دارای یک سری اصول و مراحل اجرایی است که توسط افراد متخصص و فنی باید حین اجرای کار در نظر گرفته شود. خدمات بتن ریزی کف سوله به روش های سنتی و مکانیزه صورت می گیرد. لذا متناسب با نوع سازه، بودجۀ مالی و فضای سوله می توان بهترین گزینه را برای عملیات کفسازی بتن در نظر گرفت.  

بتن ریزی مکانیزه کف سوله

امروزه به دلیل سرعت بخشیدن به اجرای عملیات عمرانی، از بهترین روش یعنی اجرای مکانیزه بتن ریزی کف سوله استفاده می شود. بدین وسیله به راحتی می توانند با استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته و مدرن سرعت عملیات بتن ریزی کف را افزایش دهند، علاوه بر آنکه می توانند میزان مقاومت و انسجام بتن کف را بهبود ببخشند.

بتن ریزی کف سوله با بتن سخت رنگی یکی دیگر از روش های آماده سازی کف سازه های سوله می باشد که بتن سخت رنگی را جایگزین بتن سخت ساده نموده اند و بدین وسیله رنگ و لعاب به کفسازی بتن می دهند.برای اجرای کفپوش بتنی  به سایت مراجعه کنید.

بتن ریزی کف سوله با دستگاه ماله پروانه ای نیز یکی از رایج ترین روش های کنونی برای اجرای عملیات کفسازی بتن می باشد. با استفاده از دستگاه های ماله پروانه ای به راحتی می توان عملیات بتن ریزی و مسطح نمودن سطح کف را به طور همزمان انجام داد و نحوۀ عملکرد آن به دو روش دستی و همچنین مکانیزه یا همان نیروی محرکۀ موتور صورت می گیرد.

از مهمترین ویژگی های اجرای مکانیزه بتن ریزی کف سوله می توان به افزایش سرعت اجرای کف سازی و همچنین افزایش مقاومت کف بتن در برابر سایش و نفوذپذیری گرد و خاک اشاره کرد.

برای درخواست اجرای خدمات بتن ریزی کف سوله های مختلف می توانید با کارشناسان مجرب شرکت فنی مهندسی پارس الیس مشورت نمائید.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()