بتن کف سوله به روش های سنتی و مکانیزه پیاده سازی می شود. با توجه به بودجۀ مالی، حجم تردد در فضای سوله و کاربری آن، پیمانکار ساختمان، مناسب ترین روش را برای اجرای بتن ریزی کف سوله در نظر می گیرد.

در واقع خدمات بتن کف سوله نیاز به بررسی دقیق و بهره گیری از روش های نوین و ماشین آلات پیشرفته برای استحکام بخشیدن به سازه دارد. امروزه امکان اجرای مکانیزه بتن کف سوله با دستگاه های پیشرفته چون لیزر، مجیک و ماله های پروانه ای فراهم می باشد. بدین وسیله پیمانکار متناسب با موقعیت بهترین گزینه را برای پروژه های بتن ریزی کف سوله انتخاب می نمایند که هزینۀ کم و در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

اجرای بتن کف سوله با ماله پروانه ای

اجرای بتن کف سوله با ماله پروانه ای یکی از بهترین گزینه هایی است که متناسب با مکان های پر تردد، با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته صورت می گیرد. توجه داشته باشید که برای اجرای چنین کاری، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد. برای بتن ریزی کف سوله نباید از بتن سخت فاسد شده استفاده گردد چون موجب ترک خوردگی و تبله زدن بتن می شود و بدین وسیله میزان استحکام و انسجام سازۀ بتنی کف سوله کاهش پیدا می کند.برای اطلاع از اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی به سایت مراجعه نمایید.

اجرای بتن سخت کف سوله به دو صورت ملاتی و پودری صورت می گیرد، که اجرای هر کدام از این روش ها دارای نکات ظریف اجرایی هستند.

لذا افرادی که مجری انجام عملیات بتن ریزی کف سازه های سوله و مشابه آن هستند، باید نسبت به روش های اجرایی و نوع ابزارآلات لازم آگاهی کامل داشته باشند.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس نیز به عنوان یکی از برترین مجریان طرح های عمرانی چون پروژه های اجرای بتن کف سوله به صورت مکانیزه و قیمت ارزان می باشند.

 

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()