بررسی ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده:

در این مقاله سعی شده شما را به طور کامل با دستگاه ضدعفونی کننده آشنا کنیم. امروزه در دنیای پر ازدحام شاهد شناسایی انواع مختلف ویروس ها و باکتری های بیماری زا هستیم که هر کدام سبب بروز بیماری‌های مختلف و صدمات جبران ناپذیر میباشند. همین امر سبب شده تا بسیاری از سازمان ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها و....که هر روز شاهد عبور و مرور تعداد زیادی مراجعه کننده هستند به دستگاه ضدعفونی کننده برای گندزدایی و از بین بردن عوامل بیماری زا نیاز داشته باشند. در زمان های گذشته برای ضدعفونی کردن عموماً از وسایل ابتدایی به صورت دستی استفاده می‌شد اما به دلیل ارتباط مستقیم دست برای گرفتن دستگاه ضدعفونی کننده خود نیز می تواند سبب بروز عوامل بیماری زا شود. با پیشرفت علمی دستگاه های تولید شده که بدون نیاز به در دست قرار گرفتن آنها عملیات ضد عفونی را انجام دهند. در سراسر دنیا برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام با تولید محصولات با کیفیت سعی دارند که بازار جهانی را تسخیر نمایند. امروزه عوامل مختلفی در انتخاب دستگاه ضدعفونی مد نظر کاربران می باشد. یکی از نکات مهم در هنگام خرید کیفیت بالای کالا در استفاده‌های مداوم است.  برای  خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید.

همانطور که گفته شد از دستگاه ضدعفونی عموماً در محیط‌های شلوغ و پر ازدحام استفاده می شود. اگر هر روز تعدادی از این افراد از دستگاه استفاده نمایند در طول یک ماه یک عدد بالا از تعداد مصرف‌کنندگان به دست می آید. این دستگاه باید این کیفیت را داشته باشد که حتی بعد از استفاده متداول در ماه های متمادی بازهم دستگاه مانند روز اول کار کند. برای آنکه یک دستگاه بتواند در مدت زمان طولانی به خوبی کار کند لازم است از قطعات با کیفیت ساخته شود. عموماً برندها و کمپانی‌های مطرح جهانی اعتبار خود را از همین طریق به دست آورده‌اند. اگرچه برندهای خارجی در جهان حرف اول را در زمینه تولید انواع مختلف دستگاه ضدعفونی کننده میزنند اما ایران نیز توانسته با تولید مدل‌های مختلف از دستگاه ضد عفونی به رقابت با بازارهای مطرح خارجی بپردازد.

بررسی چند مدل دستگاه ضدعفونی کننده:

دستگاه های ضدعفونی با توجه به نیاز گسترده مردم در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. صاحبان مشاغل با در نظر گرفتن پارامترهای حیاتی محل کسب و کار خود می توانند از بین انواع مختلف دستگاه های ضدعفونی کننده به مدل مورد نظر دست یابند. در ادامه به بررسی چند مدل دستگاه ضدعفونی کننده می پردازیم:

دستگاه ضدعفونی اتوماتیک: همانطور که از نامش مشخص است محلول ضدعفونی کننده را به صورت اتوماتیک می پاشد. جنس بدنه این مدل دستگاه عموماً از پلاستیک فشرده می باشد که گاهی اوقات برای زیبا سازی از ورق های استیل هم برای بدنه این دستگاه استفاده می‌شود. معمولاً این مدل دستگاه ضدعفونی کننده با برق کار میکند و نداشتن قابلیت باتری یکی از نقاط ضعف آن می باشد. این مدل دستگاه ضدعفونی هم به صورت رومیزی و هم به صورت پایه دار قابل خریداری می باشد.برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دیواری به سایت مراجعه کنید.

دستگاه ضدعفونی پدالی مکانیکی: این مدل دستگاه ضدعفونی پدالی به صورت قابل استفاده می باشد در نتیجه این دستگاه ضدعفونی نیازی به استفاده از برق و باتری ندارد.

دستگاه ضدعفونی دست و کفش: این مدل دستگاه ضدعفونی کننده در واقع سبب انقلابی در زمینه تجهیزات بهداشتی شده است. همان‌طور که می‌دانید این دستگاه با ضدعفونی کردن دست و کف یک کفش از انتقال انواع مختلف ویروس‌ها و میکروب‌ها جلوگیری می نماید. معمولاً از این مدل دستگاه ضد عفونی در مدارس، بیمارستانها، کلینیک ها و....بیشتر استفاده می گردد.

دستگاه ضدعفونی دیواری: این دستگاه ضدعفونی کننده دیواری یکی از پرکاربردترین دستگاه های ضدعفونی در مشاغل مختلف می باشد. این دستگاه دارای چشمی قوی می باشد که می تواند دست و یا هر شی دیگری را شناسایی کند. به دلیل ال ای دی که در این دستگاه به کار رفته می توان آن را به راحتی در محیط های تاریک نیز استفاده نمود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()