پالت پلاستیکی جزء نسل جدید پالت های استاندارد محسوب می شود. در واقع با استفاده از پالت ها به راحتی می توان کالاهای مختلف تولید شده را بر روی آنها نگهداری نمود و بدین وسیله اقلام را از آلودگی های سطح زمین سالم نگه داشت. چند سال اخیر انواع پالت پلاستیکی در ابعاد و وزن های مختلف ساخته شده اند که از آنها برای امور بسته بندی و حمل و نقل مکانیزه استفاده نمایند. برای خرید پالت پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

فروش پالت پلاستیکی استاندارد

فروش پالت پلاستیکی استاندارد باعث می گردد که فعالیت های مرتبط با قسمت بسته بندی و جابجایی کالاهای مختلف را به صورت مکانیزه و با استفاده از لیفتراک انجام داد. در واقع استفاده از این مکانیزم به کارها سرعت بیشتری داده می شود و می توان در هزینه های حمل و نقل و بسته بندی و استخدام نیروی انسانی بیشتر صرفه جویی نمود.

در حال حاضر امکان خرید انواع پالت پلاستیکی در تهران از طریق شرکت های تولید کنندۀ پالت و یا عرضه کنندگان پالت فراهم می باشد. در نتیجه اگر تمایل به نگهداری کالا در ارتفاع از سطح زمین دارید، می توانید از مزایای پالت های پلاستیکی بهره گیرید، که از کیفیت و طول عمر بالا برخوردار می باشند.برای خرید باکس پالت پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پالت پلاستیکی به مشخصات فنی تولید شدۀ پالت ها بستگی دارد. لذا برای آگاهی از قیمت دقیق انواع پالت پلاستیکی می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمائید. هنگام خرید پالت پلاستیکی، بهتر است که میزان کیفیت جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پالت های پلاستیکی را در نظر بگیرید، که از مواد پلی اتیلن مرغوب ساخته شده باشند و در عین حال با ابعاد استاندارد تولید شده باشند. بدین وسیله می توان برای جابجایی و حمل و نقل آن از لیفتراک استفاده نمود.

برای سفارش انواع پالت پلاستیکی با کیفیت و قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش شرکت زاگرس پالت تماس حاصل فرمائید.

شرکت زاگرس پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()