ایران تایر از دیگر شرکت های ایرانی است که فعالیت خود را در زمینۀ تولید تایر آغاز کرده است. به این ترتیب افراد می توانند متناسب با مدل خودرو خود، انواع لاستیک ایران تایر را با قیمت ارزان و کیفیت بالای تولید خریداری نمایند. شرکت ایران تایر از سال 1343 در ایران تأسیس شده است و توانسته تا به امروز انواع لاستیک سواری، باری، شاسی بلند، ماشین آلات راهسازی، کشاورزی و اتوبوس را به صورت تک لایه و چند لایه ای تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز برای اثبات کیفیت بالای محصولات ایران تایر، امکان خرید و سفارش اینترنتی انواع لاستیک ایران تایر را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم نموده است. برای خرید لاستیک ایران تایر  به سایت مراجعه کنید.

مزایای محصولات ایران تایر

از مهمترین مزایای محصولات ایران تایر می توان به قیمت ارزان، کیفیت بالا، تنوع محصول و بهره گیری از فناوری پیشرفته و نانو در ساخت انواع لاستیک ایران تایر اشاره کرد. بدین وسیله عموم افراد می توانند بر اساس مدل و مشخصات فنی موتوری خودرو در کنار موقعیت شرایط آب و هوایی، نوع تایر خودرو را انتخاب نمایند. توجه به این مسئله بسیار لازم و ضروری است چون ویژگی های مشخصات فنی تایر بسیار حائز اهمیت است و افراد هنگام خرید لاستیک باید به این مسائل آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند مناسب ترین تایر را برای ماشین سواری خود خریداری کنند.

ویژگی هایی چون حداکثر سرعت مجاز، حداکثر فشار باری مجاز، میزان چسبندگی تایر به سطح جاده، تاریخ تولید، درج ابعاد تایر و پهنای رینگ و ... ارتباط مستقیم با سطح مقاومت لاستیک های ایران تایر نسبت به مشخصات فنی اتومبیل دارد.برای خرید لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز برای برآورده نمودن نیاز مشتریان، اقدام به فروش محصولات داخلی چون لاستیک های ایران تایر به همراه خدمات گارانتی شرکت ایران تایر نموده است. به این ترتیب می توانید از محصولات تولید داخلی استفاده نمائید.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()