فروش لاستیک نکات زیادی را در بر می گیرد چون عوامل حداکثر سرعت مجاز، حداقل دمای حرارتی، شاخص فشار بار، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید، شکل ظاهری لاستیک و .. در فروش لاستیک چند لایه تأثیرگذار می باشد. خرید و فروش لاستیک سواری نیز بر اساس رادیال و بایاس صورت می گیرد. به عبارتی نشان دهندۀ شیوۀ طراحی الگوریتم بافت الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک می باشند. از این رو فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ متناسب با نیاز بازار و متقاضیان خرید لاستیک سواری رادیال، از فروش انواع لاستیک چند لایه با الیاف پلی استر و مواد نانو استقبال می کنند.

فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی

فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی در برندهای معتبر میشلن، فالکن، کنتیننتال، تری انگل، هانکوک، کومهو، جی پلنت، رودستون، سلینمس، نانکن، مکسس، آچیلس، لاستیک بارز، ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر، دنا، گلدستون، پیروزی و ... در داخل و خارج از کشور عرضه می شوند. بنابراین افرادی که دارای خودرو سواری، اسپرت، شاسی بلند و غیره هستند، می توانند بر حسب مدل و مشخصات فنی موتور اتومبیل، بهترین لاستیک سواری را با قیمت مناسب به همراه خدمات گارانتی شرکت خریداری نمایند.

فروش لاستیک سواری بر اساس برند و مدل در سراسر جهان و داخل کشور انجام می گیرد. بنابراین مالکین خودرو می توانند نوع لاستیک رادیال با کیفیت خود را انتخاب و با قیمت ارزان خریداری نمایند.برای خرید لاستیک ایران تایر  به سایت مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که طول عمر مفید تایر حدود 5 سال پس از تاریخ تولید مندرج بر روی لاستیک می باشد. در نتیجه فروش لاستیک تاریخ گذشته معتبر نمی باشد و از خرید آن امتناع نمائید حتی اگر سالم باشد چون با گذشت زمان فرسوده و مستهلک شده است.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با رعایت چنین نکاتی اقدام به فروش انواع لاستیک با دوام با طول عمر بالا و تاریخ تولید سال می نماید که نشان دهندۀ اعتبار به مجموعۀ خود و اطمینان به مشتریان محترم می باشد.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()