دستگاه سختی گیر دستگاهی است که برای نرم کردن و یا گرفتن ناخالصی‌های آب به کار می‌رود همانطور که می دانیم در داخل آب ذراتی وجود دارد که از قبیل منیزیم و کلسیم و غیره که می‌تواند رسوب کند برای همین در کارخانجات و و مکان های دیگر که از دستگاه سختی گیر رزینی استفاده می‌کنند تا آب در لوله ها و تجهیزات رسوب نکند زیرا رسوب علاوه بر اینکه می‌تواند دستگاه‌ ها و تجهیزات را خراب کند ، می‌تواند در برخی از مواد غذایی مضر واقع شود بنابراین با استفاده از این دستگاه می توان آب ناخالص را به آب خالصی تبدیل کرد.

و با استفاده از سختی گیر رزینی آب با فشار دستگاه وارد شده و به سمت فیلتر حرکت می کند و با عبور از فیلتر، ناخالصی ‌های آن گرفته می ‌شود. جنس بدنه دستگاه سختی گیر رزینی می تواند از فلز یا فایبرگلاس باشد ، این دستگاه مورد نیاز در انواع صنایع مختلف قرار گرفته و می‌تواند بخش مهمی از تجهیزات کارخانه جات باشد. سختی گیر رزینی در انواع مختلفی وجود دارد که می‌تواند با توجه به استفاده از آن را تهیه نمود، انواع سختی گیر ها عبارتند از دستگاه سختی گیر اتوماتیک و دستگاه سختی گیر نیمه اتوماتیک و دستگاه سخت گیر دستی.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

خرید دستگاه سختی گیر رزینی و سختی گیر رزینی FRP باید از مراکز معتبر صورت گیرد زیرا این دستگاه ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند راندمان کاری بالایی داشته و کاربردی واقع شوند به همین دلیل هر فروشگاهی برای خرید قابل اطمینان نبوده و ما باید از مرکزی قابل اعتماد خرید خود را انجام دهیم. شرکت اطلس آب از شرکت های معتبر فروش انواع دستگاه سختی گیر رزینی و سایر تجهیزات تصفیه آب صنعتی و خانگی می باشد.

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()