فون عکاسی همان پشت آویز پارچه ای است که برای ایجاد پس زمینۀ عکاسی از آن استفاده می شود. همانطور که تا کنون تجربه کرده اید، در عکاسی استودیویی، انواع فون عکاسی در رنگبندی و طرح های متنوع برای ایجاد بک گراندهای مختلف استفاده می کنند که بتوانند تصاویر متنوعی را ضبط کنند. استفاده از این امکانات و تجهیزات به عکاس کمک می کند که بتوانند بهترین تصاویر را فیلمبرداری و عکاسی کنند. بنابراین عکاس به سهولت می تواند در مدت زمان کوتاهی فون های عکاسی را جابجا نموده و متناسب با نیاز مشتری و یا تصویربرداری با بهترین پس زمینه عکاسی کنند. در صورت نیاز به خرید فون عکاسی می توانید از فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار دیدن فرمائید. این مجموعه یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی عرضۀ فون عکاسی و سایر تجهیزات تصویربرداری و عکاسی حرفه ای در سراسر کشور می باشد.

خرید انواع فون عکاسی

فون عکاسی در طرح های متنوع تولید و به کار گرفته می شوند که می توان به فون های عکاسی پارچه مخمل، فون عکاسی کاغذی، فون عکاسی وینیل و فون عکاسی بافته شده اشاره نمود. به این ترتیب عکاس مبتنی بر شرایط پیش روی خود، از مناسب ترین فون عکاسی برای فیلمبرداری و تصویربرداری استفاده می کنند که متناسب با شرایط نورپردازی پیش روی خود باشد.

با توجه به گسترش استودیوهای عکاسی، بیش از گذشته نسبت به خرید فون عکاسی حساسیت نشان داده می شود و جنس و کیفیت این کالا برای عکاسان حائز اهمیت می باشد. علاوه بر آنکه برخی از افراد به صورت سیار فرآیند عکاسی را انجام می دهند، همواره به دنبال خرید فون عکاسی پرتابل هستند که بتوانند از مزایای آن در موقعیت های مختلف استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار نیز در لیست تجهیزات فیلمبرداری، فروش انواع فون و نگهدارنده فون عکاسی پرتابل در رنگبندی و طرح های متنوع و قیمت ارزان انجام می دهد.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()