طراحی فضای سبز در سطح جهان یک هنر شناخته می شود چون نیاز به رعایت یک سری نکات مهمی است که متفاوت از سبک طراحی سازه های ساختمانی پیاده سازی می شوند. طراحی فضای سبز بخش جدایی ناپذیر برخی از مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و غیره می باشند. از این رو افرادی که قصد احداث سازه های ساختمانی دارند، می توانند از مزایای طراحی تخصصی و خاصی که برای دیزاین فضای سبز در نظر گرفته شده است، برای ایجاد محیطی آرامش بخش برای ساکنین مجتمع و منطقه بوجود آورند. امروزه تکنیک های طراحی فضای سبز نسبت به گذشته تغییر یافته است و از سبک های مختلف برای  طراحی انواع فضای سبز ویلا و آپارتمان های مسکونی و غیره استفاده می کنند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی چندین سال است که گرد هم آوری کارشناسان فنی و مهندسی و همچنین طراحان معماری، توانسته با بهره گیری از جدیدترین سبک های طراحی فضای سبز، اقدام به پیاده سازی و نگهداری اصولی از فضای سبز در منطقۀ تهران نمایند. برای خرید تجهیزات محوطه به سایت این مرکز مراجعه کنبد.

طراحی فضای سبز ویلا

همانطور که می دانید برخلاف مجتمع های مسکونی، کلیۀ سازه های ویلایی از فضای سبز برخوردار هستند. لذا همواره نیاز به استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان مجرب برای طراحی فضای سبز ویلا و محوطه سازی خاص در نمای دکوراسیون حیاط ویلا است. امروزه صنعت طراحی و محوطه سازی فضای سبز توسعه پیدا کرده است و به عنوان یک تخصص بدان توجه دارند و تلاش می کنند که با بهره گیری از امکانات تفریحی مختلف و طراحی قسمت هایی از محوطه با استفاده از گل و گیاه، بوته و درخت های همیشه سرسبز و غیره می توانند چشم انداز زیبایی را ایجاد نمایند.

برای أخذ مشاورۀ تخصصی رایگان در حوزۀ طراحی و اجرای فضای سبز متناسب با سازه های ساختمانی مختلف ، می توانید با گروه مهندسی طراحان باغ پارسی تماس بگیرید.

 گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()