پوشاک بچه گانه از تنوع مدل و رنگبندی برخوردار است و همواره به عنوان یک دغدغه برای والدین محسوب می شود. بر خلاف تصور خیلی از افراد خرید پوشاک بچه گانه دارای یک سری نکات مهم است. توجه به سایز، جنس پارچه و طرح برای خرید پوشاک بچه گانه  بسیار حائز اهمیت است. تولید و پخش پوشاک بچه گانه در چند سال اخیر رونق پیدا کرده است و این مسئله موجب شده افراد بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، بتوانند مناسب ترین لباس کودکانه را خریداری کنند.

شرکت ایران پوش یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ تولید و عرضۀ مستقیم پوشاک بچه گانه از نوزادی تا نوجوان دخترانه و پسرانه در تهران فعالیت می کند و با قیمت مناسب امکان سفارش عمده و تک را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

خرید پوشاک بچه گانه با قیمت ارزان

همانطور که می دانید خرید لباس کودکانه که تولید ملی باشد، بسیار ارزان تر از لباس خارجی می باشد. البته کیفیت جنس پارچۀ البسۀ بچه گانه تولید ملی خوب باشد. خرید و فروش پوشاک بچه گانه بر اساس سایز، جنسیت، کیفیت پارچه و همچنین مدل لباس صورت می گیرد.

با توجه به اینکه کودکان قبل از دو سالگی رشد سریع دارند، توجه به جثۀ کودک و سایزبندی لباس بسیار مهم است. علاوه بر آنکه هر برندی دارای سایزبندی متفاوت است. با توجه به اینکه پوست نوزادان و کودکان نسبت به بزرگسالان حساس تر است. از این رو  تولیدی پوشاک بچه گانه از الیاف طبیعی و نخ پنبه با درصد بالا استفاده می کنند که حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نکند. تولید و عرضۀ پوشاک بچگانه رونق یافته است و به والدین کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان البسۀ فرزندان خود را تهیه کنند.

شرکت ایران پوش یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولیدی و پخش کنندۀ پوشاک بچه گانه با کیفیت و قیمت ارزان در تهران و شهرستان ها می باشد.

 

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()