ایران خودرو از اولین و قدرتمندترین صنایع خودروسازی در کشور است که بیشترین تنوع محصول را در زمینه واردات، مونتاژ و تولید بومی به خود اختصاص داده است. از مهمترین موفقیت های این مجموعه بزرگ تولیدی در 40 سال اخیر می توان به همکاری مستمر با کمپانی بزرگ سیتروئن فرانسه اشاره کرد،  که به سرعت محصولات آن مورد استقبال عمومی واقع شد و کماکان بیشترین حجم از معاملات خرید و فروش اقساطی ایران خودرو مختص به محصولات خانواده پژو است،که هر کدام از آن ها در فیس لیفت های متنوع و متناسب با نیاز بازار طراحی و تولید شده اند. بنابراین انواع پژو 206، پژو 405، پژو پارس اتومات، سمند، تارا، دنا، دنا پلاس، پژو 207، پژو 301 و غیره در لیست محصولات پرطرفدار ایران خودرو قرار گرفته اند که توسط شرکت های لیزینگ و در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو در دسترس تمامی مشتریان قرار می گیرد. 

مدت هاست که تمامی محصولات این کمپانی بزرگ از طریق لیزینگ های معتبر و در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و پایین ترین نرخ سود شرکتی عرضه می شوند، و می توان هدف از اجرای این طرح بزرگ فروش اقساطی ایران خودرو دیزل را دسترسی ساده تر متقاضیان به تولیدات این مجموعه و عدم رکود اقتصادی یا کاهش ظرفیت های تولید این واحد بزرگ صنعتی معرفی کرد. لیزینگ معتبر سایا خودرو تز محبوبترین و خوشنام ترین مراکز فروش اقساطی ایران خودرو دیزل در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین تسهیلات اعتباری عرضه می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد.

متقاضیان خرید اقساطی خودرو مانند ایران خودرو و دیگر برندهای معتبر خودروسازی داخلی و خارجی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سایا خودرو می توانند از شرایط نقل و انتقال خودروها، درصد سود شرکتی، تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت هر خودرو و بسیاری موارد دیگر اطلاعات لازم را کسب نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()