رفع نم نمای ساختمان یکی از معضلاتی است که اکثر ساکنین ساختمان ها با آن روبرو هستند. همانطور که تا کنون در قسمت های مختلف فضای داخلی ساختمان مشاهده کرده اید، نفوذ رطوبت و ایجاد نم می تواند خسارت های مالی زیادی را به دنبال داشته باشد، علاوه بر آنکه بوی نامطبوعی تولید می کند و هوای قابل تنفس را آلوده می کند. در رابطه با خدمات رفع نم نمای ساختمان نیز این مسئله صادق می باشد. به عبارتی پیش از اینکه نم بوجود آمده زیاد شود، باید راهکار مناسب برای رفع نم نمای ساختمان در نظر گرفته شود. در این مقاله عمومی، قصد اشاره به نکات مهم رفع نم نمای ساختمان را خواهیم داشت، تا بدین صورت بتوانید به موقع از افراد فنی متخصص برای از بین بردن نم نمای ساختمان اقدام نمائید.

گروه نماروز یکی از مجموعه های خدماتی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نماید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و همچنین نیروی توانمند قادر به ارائه هر گونه خدمات مرتبط با نمای ساختمان چون رفع نم نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد.

دلایل ایجاد نم نمای ساختمان و راهکارهای آن

به طور کلی دلایل اصلی انتقال نم و رطوبت به واسطۀ نمای ساختمان از سه طریق صورت می گیرد که می توان به کاربردن مصالح ساختمانی بی کیفیت، عدم اجرای صحیح و درست رفع نم نمای ساختمان و در انتها اتفاقات ناگهانی و طبیعی چون نشست ساختمان و ایجاد ترک در قسمت های مختلف نمای ساختمان اشاره نمود.

برخی از مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، قابلیت جذب آب و رطوبت دارد که این مسئله موجب نشت سریع رطوبت به داخل ساختمان می شود. در این صورت راهکار مناسب رفع نم نمای ساختمان، استفاده از سنگ نما با چگالی اندک است که خاصیت جذب کنندگی آب را نداشته باشد. به طور کلی هر کدام از مصالح ساختمانی مجزا که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید به درستی در کنار یکدیگر قرار گرفته شوند و عایق بندی آنها به درستی صورت گیرد. عدم توجه به این موضوع می تواند نفوذ آب را به داخل ساختمان امکان پذیر سازد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()