نایلون عریض یکی از محصولات پلاستیکی رایج برای امور بسته بندی و پوشاندن سطوح مختلف محسوب می شود و در ادامۀ متن بیشتر به این موضوع، خواهیم پرداخت. هدف از تولید و فروش نایلون عریض، در اختیار قرار دادن پلاستیک مستحکم و مقاوم برای عموم مردم است، که بتوانند از ویژگی های پلاستیک عریض برای پوشاندن مصالح ساختمانی، پوشش دیواره های محیط گلخانه، بسته بندی اقلام و غیره استفاده کنند.

نکات مهم خرید نایلون عریض ارزان

همانطور که گفته شد، خرید نایلون عریض ارزان، دارای یک سری نکات مهم است، که در نظر گرفتن آنها حائز اهمیت است. چرا که قیمت نایلون عریض به تعداد لایه های تشکیل دهندۀ رول پلاستیک، نوع و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک، ابعاد طول و عرض نایلون و مواردی از این قبیل بستگی دارد. بنابراین صنایع مختلفی چون کشاورزی، صنعتی، نظامی، نساجی و غیره از مزایای نایلون عریض برای محافظت وسایل نقلیه، کالاها و پوشاندن سطوح مختلف در برابر بارش باران و گرد و خاک استفاده می کنند.

یکی از بزرگ ترین مجموعه هایی که تا کنون توانسته بخش اعظمی از نیاز پلاستیک صنعتی بازار را تأمین کند، شرکت دریا پلاستیک است. این مجموعه، بیش از یک دهه است که توانسته موفق به تولید انواع نایلون بسته بندی صنعتی چون پلاستیک عریض، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و غیره گردد.

فروش رول نایلون عریض به عنوان یکی از اولین گزینه هایی است که شرکت های تولیدکنندۀ پلاستیک، در لیست تولید و فروش قرار می دهند. افراد مختلف برای پوشش کالاها در مقابل آب و گرد و خاک، از ویژگی نایلون عریض استفاده می کند. قیمت نایلون عریض به سایز، تعداد لایه های تشکیل دهنده و میزان کیفیت پلاستیک بستگی دارد.

جهت اطلاع از آخرین قیمت خرید نایلون استرچ و نایلون عریض، می توانید با  شرکت دریا پلاستیک تماس داشته باشید. این مجموعۀ تولیدی پلاستیک صنعتی، یکی از عرضه کنندگان بزرگ پلاستیک عریض در سرتاسر کشور محسوب می شوند.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()