سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از مراکز مجهز تصویربرداری دهان و دندان می باشد. به طور کلی سی تی اسکن با نام رادیولوژی دندان و یا رادیوگرافی دندان نیز شناخته می شود. دندانپزشکان بر اساس ناحیۀ دردی که بیمار در ناحیۀ دهان و دندان دارد، یکی از روش های رادیوگرافی دندان را به بیمار تجویز می کند. با مراجعه به مجهزترین مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد می توانید بر اساس تجویز دندانپزشک، کلیۀ تصویربرداری های دندان را انجام دهید.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل دارای کادر پرسنل مجرب است که دوره های حرفه ای مرتبط با امور رادیوگرافی دندان را سپری نموده اند و قادر به ارائه بهترین خدمات تصویربرداری به بیماران گرامی می باشند.

معرفی انواع سی تی اسکن دندان در سعادت آباد

به طور کلی سی تی اسکن دندان در دو دسته بندی داخل دهانی و خارج دهانی صورت می گیرد. سی تی اسکن بایت وینگ، سی تی اسکن پری اپیکال و سی تی اسکن اکلوزال مرتبط به رادیولوژی داخل دهانی است و این در حالی است که سی تی اسکن دندان OPG، سی تی اسکن سفالومتری و CBCT مرتبط به رادیولوژی خارج دهانی است و توسط دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. جهت تکمیل اطلاعات لازم در خصوص انجام انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد ، می توانید با کادر پرسنل کلینیک های رادیولوژی دندان مشورت کنید.

هر کدام از روش های سی تی اسکن، تنها برای تصویربرداری قسمتی از دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته می شود و این در حالی است که به کمک رادیولوژی OPG، می توانند تصویربرداری کلی از دندان ها و فکین را در یک عکس انجام دهند.

جهت رزرو نوبت سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان در سعادت آباد  می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید و همواره پاسخگوی پرسش های شما همشهریان گرامی می باشند.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()