مزایای استفاده از طرح توجیهی کارآمد

گزارشات طرح توجیهی به تعداد کسب و کارهای مختلف و همین طور نوع بازارهای هدف تفاوت های بسیار زیادی دارند، بنابراین نمی توان از حجم انبوه طرح توجیهی رایگان که در پایگاه های اینترنتی به سادگی قابل دسترس است استفاده شود، زیرا خصوصیات هر کدام از آن ها از نظر امکان سنجی اولیه، روش سرمایه گذاری، اقلیم، بازار منطقه، هزینه های حمل و نقل و جابجایی محصولات متفاوت است. از مهمترین مزایای مشاوره طرح توجیهی کارآمد و جامع می توان به توجیه صاحبان سرمایه و موسسات مالی و اعتباری و بانک ها برای گرفتن تسهیلات مورد نظر و یا مشارکت در کار  اشاره کرد، با این روش به سادگی می توان از تخصص دانش خود و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرد. داشتن تصویر بسیار واضحی از روند بازار، و چالش های پیش روی فعالان اقتصادی، تبدیل چالش ها به فرصت،  افزایش اعتماد به نفس کارکنان و کارفرمایان و همراهی پروژه تا دوران بازگشت سرمایه و سوددهی از دیگر مزایای استفاده از طرح توجیهی اقتصادی می باشد.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

با توجه به روند استقبال گسترده از انواع طرح ها و گزارشات توجیهی مانند طرح توجیهی پنل خورشیدی ، شرکت های بسیار زیادی در این زمینه پایه گذاری شده اند که از باسابقه ترین و مطرح ترین آن ها می توان به گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا اشاره کرد.

سالهاست با تکیه بر یک کادر بسیار حرفه ای و مجرب در زمینه اقتصاد و حسابداری توانسته با اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و کاملا حرفه ای اعتماد مشتریان را جلب نماید. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه خوشنام و فعال در بازارهای سرمایه گذاری و همین طور آشنایی با اصول اجرای طرح توجیهی می توان به سایت اینترنتی مطصا مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات مورد نظر  به راحتی می توان در مورد ارائه پروژه های خود به این مجموعه تصمیم گیری کرد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()