بسیاری از افراد برای اینکه تراس ساختمان های خود را بپوشانند اقدام به نصب توری مرغی می نمایند. البته که باید بدانید توری مرغی ها کاربردهای بسیار زیاد دیگری هم دارد و از آن برای پوشش دادن نورگیرها و ... استفاده می کنند. این نوع از توری به وسیله سیم مفتول بافته می شود که بافتن آنها را با استفاده از دستگاه و یا به صورت دستی انجام می دهند. رد شدن نور از درون این توری ها یکی از ویژگی های اصلی است که دارند. برای نصب توری مرغی شما باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید که ممکن است با این نکات آشنا نباشید. متخصصان نماروز به خوبی توانایی نصب کردن انواع توری مرغی را در هر یک از فضاهای مورد نظر شما دارند. بنابراین از متخصصان نماروز برای نصب توری مرغی نورگیر می توانید از طریق سایت درخواست نمایید.

کاربرد اصلی که شما از توری مرغی ها دریافت می کنید برای ساختمان ها می باشد. بسیاری از افراد اقدام به نصب توری مرغی می نمایند تا از ریزش مصالح ساختمان های تازه ساز روی سر عابرین پیاده جلوگیری نمایند. شما می توانید انواع این توری مرغی ها را از شرکت نماروز خریداری کنید و از آنها کاربردهای مورد نظرتان را دریافت نمایید. برخی از کاربردهایی که توری مرغی ها دارند افراد را برای خرید و نصب توری مرغی از نماروز ترغیب می نماید. شما با خرید این توری مرغی ها از نماروز می توانید از کارشناسان شرکت هم درخواست کنید توری ها را برایتان نصب نمایند. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط نماروز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

تاکنون به خوبی متوجه شدید که استفاده  و نصب توری مرغی بیشتر برای ساختمان سازی می باشد. ولی باید بدانید که از این توری ها استفاده دیگری هم می کنند و تنها محدود به ساختمان سازی نمی باشد. شما باید به خوبی بدانید که کارشناسان نماروز هر یک از کاربردهای متنوع توری مرغی را در فضایی که شما در نظر دارید برایتان اجرا می نمایند تا نهایت کارایی را از این توری ها دریافت کنید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()