کاغذ دیواری سه بعدی، از جمله محصولات نسل جدید کاغذ دیواری محسوب می شود. این نوع کاغذ دیواری با نام پوستر دیواری سه بعدی نیز در سطح بازار شناخته می شود و دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به کاغذ دیواری ساده می باشد. افراد مختلف برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره از مزایای این نوع محصول دکوراتیو بهره گرفته می شود. به دلیل استقبال فراوان از محصولات دیوارپوش، شاهد رونق خرید کاغذ دیواری سه بعدی در ایران و دیگر کشورها می باشیم.

برای خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی دکور آفیس، توانسته بخشی از محصولات دیوارپوش مجموعۀ خود را در لیست محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری به مخاطبان خود نشان دهد.

عوامل اصلی در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی از جذابیت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری ساده برخوردار است. در واقع تصاویر این نوع دیوارپوش به نحوی طراحی شده است که جلوۀ واقعی از تصاویر را برای بیننده تداعی می کند و حس خوشایندی برای افراد به ارمغان می آورد. استفاده از سایه و روشن های تکنیکی در قسمت های مختلف طراحی گرافیکی تصاویر، موجب نمایش جلوۀ واقعی تصاویر شده است و زیبایی نمای کاغذ دیواری را دو چندان می کند.

با پیشرفت دستگاه های چاپ دیجیتالی مدرن، توانسته اند موفق به چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی شوند. بدین ترتیب توانسته اند متناسب با سلایق مختلف، طرح های جذاب و چشمگیری را بر روی کاغذ دیواری چاپ نموده و در دسترس مخاطبین قرار دهند.

برای خرید بهترین پوستر دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری موسیقی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش انواع دیوارپوش در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد و آمادۀ عرضۀ تکی و عمده به مشتریان است.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()