از جمله کفپوش های بسیار زیبا و کاربردی پارکت است. پارکت ها کفپوش هایی هستند که می توانند کارایی بسیار عالی داشته باشند و علاوه بر محافظت از کف، در دکوراسیون بسیار زیبا باشد. از کفپوش های مختلفی از جمله انواع سنگ ها برای پوشاندن کف استفاده می شود. اما پارکت ها امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.پارکت ها را می توانید از فروشگاه های دکراسیون داخلی تهیه کنید. زمانی که می خواهید خرید پارکت را انجام دهید باید توجه داشته باشید که آن را در ثیفیت های بالایی تهیه نمایید زیرا اگر پارکت ازجس مرغوب ساخته شده باشد، عمر بالایی هم خواهد داشت.

فروشگاه دکور آفیس سال ها در زمینه ی فروش لوازم دکوراتیو و تزئینات داخلی فعالیت داشته و توانسته انواع محصولات با کیفیت را به دست مشتریانش برساند. این مجموعه با خدمات دهی عالی خود همواره موجب رضایت مشترینش شده است. پارکت ها از نظر جنس چوب، شکل و کیفیت در انواع مختلفی می باشند که توسط تولید کنندگان مختلفی به تولید می رسد. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

پارکت ها در انواع پارکت معمولی و پارکت لمینت به تولید می رسند. تفاوتی که میان پارکت معمولی و نوع لمینت آن وجود دارد این است که پارکت های معمولی از الوار های چوب تشکیل شده اند اما پارکت های لمینت از ام دی اف و انواع چوب فشرده شده به تولید می رسند. پارکت لمینت ها به منظور مقاوم سازی دارای لیه ای هستند تا از بروز خط و خش بر روی آن جلوگیری کند. فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان بسیار معتبر پارکت در کشورمان است و شما می توانید پارت های با کیفیت را از این مرکز خریداری نمایید. برای خرید انواع پاکت ، با مراجعه به سایت و مشاهده ی محصولات سفارش خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()