توجه به دکوراسیون داخلی بسیار افزایش پیدا کرده و افراد به دنبال دکوراسیون هایی هستند که جذابیت بالایی داشته باشد. از لوازم دکوراسیون داخلی ، کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری ها لوازمی هستند که به منظور حفاظت از دیوار ها و زیبایی آن ها استفاده می شوند. کاغذ دیواری دارای مدل های مختلفی است که با توجه به استفاده می توان انواع آن را انتخاب کرد . انواع مدل های کاغذی، با روکش وینیل، الیاف طبیعی، ضدآب و.... می تواند گزینه های خوبی برای  خرید کاغذ دیواری باشد. اگر می خواهید انواع کاغذ دیواری های زیبا و  جذاب تهیه کنید، به سایت شرکت تراز دکور مراجعه کنید و انواع کاغذ دیواری ها را با قیمت های مناسب تهیه نمایید.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

برای خرید کاغذ دیواری می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید. در خرید اینترنتی شما دسترسی فوری به فروشگاه مورد نظر را خواهید داشت و می توانید خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید. کاغذ دیواری ها مدل های مختلفی دارند و داری طرح های بسیا متنوع می باشند. زمانی که می خواهید خرید کاغذ دیواری کلاسیک را انجام دهید باید دقت بالایی به دکوراسیون داخلی داشته باشید .

کاغذ دیواری پوششی تزئینی است که در منازل ، ادارات و سایر مکان ها از آن استفاده می شود. استفاده از کاغذ دیواری سال هاست که انجام می گیرد و این دیوارپوش محبوب همواره طرفداران خاص خود را داد. کاغذ دیواری ها به صورت رولی و متری به فروش می رسد. برای نصب کاغذ دیواری ، زمان کمی لازم بوده و برخلاف نقاشی ساختمان ، می توان به سرعت نصب آن را انجام داد بنابراین برای افرادی که به رنگ حساسیت دارند و یا می خواهند دیوار پوش را در زمان بسیار کوتاهی اجرا کنند ، کاغذ دیواری بهترین گزینه می باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()