اتوبار از جمله خدماتی است که در حوزۀ حمل و نقل اثاثیه توسط برخی از مراکز راه اندازی می شود. بدین وسیله افرادی اجاره نشین هستند و نیاز به نقل مکان دارند، می توانند برای سرعت بخشیدن به فرآیند اسباب کشی از خدمات مراکز اتوبار بهره گیرند. به طور کلی اینگونه مراکز با در اختیار داشتن کارگران آموزش دیده و مجرب و همچنین ماشین آلات باری با ظرفیت های متفاوت، می توانند شما را برای اسباب کشی منزل همراهی کنند.

اتوبار آزادی یکی از مراکزی است که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ سرویس دهی خدمات اتوبار و باربری در تهران و شهرستان ها می باشد.

شرح وظایف اتوبار

مراکز اتوبار به صورت حرفه ای در زمینۀ خدمات حمل و نقل اثاثیه فعالیت می کنند. اگر قصد اسباب کشی منزل دارید، می توانید برای سرعت بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل از خدمات اتوبار و باربری استفاده نمائید چون مجهز به وسایل نقلیۀ جادار و همچنین کارگران مجرب و حرفه ای هستند، که می توانند بسته بندی وسایل منزل را به صورت اصولی انجام دهند. علاوه بر آنکه به سهولت قادر به جابجایی وسایل سنگین می باشند. در این صورت در اتوبار احتمال شکستگی ظروف و وسایل شیشه ای و غیره کاهش پیدا می کند. به طور کلی زمان حمل و نقل بار، ممکن است وسایل دچار آسیب و شکستگی شوند، که این مسئله هزینه های جانبی را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

هزینۀ اتوبار به میزان خدماتی که توسط مجموعه اتوبار به مشتری ارائه داده می شود، بستگی دارد. ساعت و مسافت حمل و نقل بار از مهمترین مواردی هستند که قیمت خدمات اتوبار را مشخص می کند.

اتوبار آزادی بیش از یک دهه است که سابقۀ درخشان در حوزۀ خدمات اتوبار و  باربری ، بسته بندی وسایل و حمل وسایل سنگین و غیره در تهران و حمل به شهرستان می باشد.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()