پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که برای جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون به کار برده می شود. خیلی از افراد علاقه مند به نصب دیوارپوش در نمای داخلی ساختمان هستند چون می توانند طرح های زیبا و مجللی را بر روی سطوح دیوار نصب کنند و بدین وسیله جذابیت جلوۀ دکوراسیون را چندین برابر کنند. فروش پوستر دیواری در طرح های متنوع و شکیل صورت می گیرد. به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتالی پیشرفته با خلاقیت هنری توانسته اند، موفق به چاپ انواع پوستر دیواری سه بعدی مجلل و زیبا شوند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند فروش پوستر دیواری فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته به منظور رشد و توسعۀ کسب و کار خود و جلب رضایت مشتریان، امکان خرید اینترنتی پوستر دیواری و دیگر محصولات فروشگاه را برای آنان فراهم سازد.

ویژگی های منحصربفرد پوستر دیواری

طرح های پوستر دیواری به صورت سه بعدی است و جلوۀ واقعی از تصاویر را به مخاطبان نشان می دهد. بدین وسیله هنگامی که افراد به تصاویر نگاه می کنند، تصور دارند که در همان موقعیت مکانی و زمان قرار گرفته اند و حس خوشایندی برای آنان خواهد داشت. جهت تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، سالن انتظارات در محیط های اداری، لابی ساختمان، قسمت راهرو، اتاق کودکان، اتاق میهمان و ... می توان از مزایای تصاویر زیبای انواع کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری استفاده نمود.

تنوع محصولات دیوارپوش پوستر دیواری بسیار است و این مسئله موجب شده تا امکان خرید پوستر دیواری سه بعدی ارزان برای اقشار مختلف جامعه فراهم باشد. انتخاب طرح پوستر بر اساس سلیقۀ شخصی، کاربری و ترکیب رنگبندی و چیدمان تجهیزات دکوراسیون صورت می گیرد.

اگر قصد خرید آنلاین پوستر دیواری با کیفیت را دارید، می توانید پس از مشاهدۀ وب سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

  

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()