با توجه به نیاز بازار، شاهد فروش قطعات بیل مکانیکی در سطح کشور هستیم. در واقع متناسب با نوع ماشین آلات سنگینی که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به طبع آن نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات راهسازی است. این مسئله نکتۀ مهمی است که کلیۀ شرکت های تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین بدان توجه دارند و بر اساس آن لوازم یدکی موجود در فروشگاه خود را تأمین می کنند.

در حال انواع ماشین بیل مکانیکی را با برندهای معتبری چون بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، میتسوبیشی، زوم لاین، ولوو، هیوندا، هیتاچی، بکهو، دوسان، نیوهلند و غیره می توان مشاهده نمود. همانطور که می دانید ماشین یک وسیلۀ مکانیکی است و هر زمان امکان آسیب دیدگی برای هر کدام از قطعات ماشین وجود دارد. در نتیجه باید نسبت به تأمین کردن و جایگزین نمودن لوازم یدکی بیل مکانیکی توجه نمود.

مالکین ماشین آلات بیل، متناسب با نوع مشکل فنی که برای خودرو بوجود آمده است، قطعات بیل را تهیه می کنند و جایگزین لوازم یدکی آسیب دیده می کنند. استفاده از اینگونه ماشین آلات ضرورت دارد چون همانطور که بدان اشاره نمودیم، اجرای عملیات های عمرانی بدون لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی، گریدر، غلطک و غیره غیرممکن و بسیار زمانبر خواهد بود و به طبع آنها هزینه های اجرایی پروژه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

فروشگاه هیدروسنتر از ابتدا با راه اندازی این نوع کسب و کار، در تلاش بوده تا مانع از توقف ماشین آلات سنگین و به طبع آن پروژه ها گردد. از این رو سرمایه گذاری خود را در حوزۀ واردات و فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اختصاص داده است و تجربیات گوناگونی طی سال ها فعالیت مداوم کسب نموده است. در همین راستا توانسته موفق به عرضۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی مانند فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا ارزان تر از بازار گردد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()