درایر تبریدی یکی از انواع دستگاه خشک کن هوا محسوب می شوند که هنگام اجرای پروژه های صنعتی و تأسیساتی از مزایای این گونه دستگاه ها بهره گرفته می شود. با استفاده از دستگاه درایر تبریدی می توان هوای رطوبت را از بین برد، بدین وسیله می توان هوای عاری از رطوبت و آب ایجاد نمود. همانطور که می دانید وجود رطوبت در داخل لوله های جریان سیالات می تواند تأثیرات منفی به دنبال داشته باشد که در ادامۀ مقاله بدان اشاره خواهیم کرد. اگر از جمله افراد مبتدی در انتخاب و  خرید درایر تبریدی هستید، می توانید از تخصص افراد مجرب و فنی شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات تأسیسات صنعتی کمک بگیرید.

شرکت هوامدار چندین سال است که توانسته به کمک پرسنل مجرب و توانمند، انواع تجهیزات صنعتی مرتبط با امور تأسیسات خانگی و صنعتی را همچون دستگاه های خشک کن هوا، کمپرسور هوا و مخازن هوا را در ظرفیت های مختلف ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.قیمت مخزن هوا ارتباط مستقیم با جنس بدنه، ضخامت و میزان ظرفیت مخزن دارد. در این صورت متناسب با سیستم هایی که راه اندازی می کنید، می توانید این محصول را خریداری کنید. جهت سفارش درایر تبریدی و مخزن هوای فشرده می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید.

مزایای فروش درایر تبریدی

از ابتدای متن به کاربرد اصلی دستگاه های درایر تبریدی اشاره نمودیم. از این رو  فروش خشک کن هوا و درایر تبریدی توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف ایجاد کند چون با استفاده از دستگاه خشک کن هوا، می توان رطوبت موجود در سیالات گازی و هوای فشرده را از بین برد و بدین وسیله از زنگ زدگی لوله ها و اتصالات جلوگیری نمود. نکته ای که بدان اشاره نمودیم، از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش مهمی بر روی دوان و طول عمر سازه های فولادی سیستم تأسیساتی صنعتی و خانگی خواهد داشت. در نتیجه شاهد خرید انواع درایر تبریدی در اجرای سیستم های صنعتی می باشیم.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()