فیلتر شنی یکی از دستگاه های پرکاربرد جهت طراحی و راه اندازی پکیج تصفیه آب و فاضلاب در سطح جهان شناخته شده است. در نتیجه متناسب با درصد خلوص، حجم و کاربرد آب خرید فیلتر شنی صورت می گیرد. در واقع شرکت های سازندۀ تجهیزات سیستم تصفیه آب توانسته اند، طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی را انجام دهند. در این صورت کارشناسان فنی متناسب با پکیج های تصفیه صنعتی می توانند مناسب ترین نوع دستگاه فیلتر شنی را با قیمت مناسب خریداری نموده و نصب کنند.

شرکت اطلس آب سالیان طولانی توانسته به صورت تخصصی در عرصۀ ساخت و فروش تجهیزات و دستگاه های تأسیسات سیستم تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با موفقیت فراوان ادامه می دهد.

فروش فیلتر شنی و انواع کاربرد آن

امروزه شاهد طراحی و فروش انواع فیلتر شنی همچون فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی تحت فشار، فیلتر شنی FRP، فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی کربنی و غیره می باشیم که کاربرد گسترده ای در صنایع خانگی و صنعتی چون راه اندازی سیستم شیلات، احداث استخر، امور کشاورزی، تأسیسات بیمارستانی، تأمین آب شرب و تصفیۀ فاضلاب خانگی و صنعتی و ... دارند. هر کدام از دستگاه های فیلتر شنی دارای یک سری پارامترهای مثبت و منفی هستند. از این رو مهندسان مجری راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، تلاش می کنند که مناسب ترین نوع دستگاه فیلتر شنی را خریداری نموده و از آن استفاده نمایند.

البته به طور مستقیم بر روی قیمت فیلتر شنی و نازل فیلتر شنی تأثیرگذار می باشد. کارشناسان فنی از همان ابتدا، به طور کلی پروژه را بررسی می کنند و سپس مناسب ترین نوع فیلتر شنی را انتخاب نموده و نصب می کنند که بازدهی لازم را داشته باشد.

جهت راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می توانید با مهندسین شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()