سختی گیر رزینی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت ساخت تجهیزات تصفیه آب محسوب می شود. در حالت طبیعی، اکثر آب های موجود در جهان دارای سختی و املاح معدنی هستند. املاحی که در آب وجود دارد، موجب کدورت و بوی نامطبوع در آب می شود. از این رو ساخت دستگاه سختی گیر رزینی با عملکردی که دارد، می تواند باعث از بین رفتن سختی و کاهش میزان املاح مضر موجود در آب شود. در نتیجه راحت تر می توان از آب برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده نمود. خرید سختی گیر رزینی متناسب با سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صورت می گیرد.

شرکت اطلس آب به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ طراحی و ساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب و سیستم های تأسیسات صنعتی و خانگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سفارش دستگاه سختی گیر رزینی

طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر رزینی و رزین سختی گیر طی یک سری مراحل تعریف شده انجام می گیرد. مسیرهای مختلف به نوبۀ خود تأثیرات قابل توجهی بر روی کیفیت و راندمان کاری دستگاه سختی گیر خواهد داشت. ساخت سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک نیز از نامش پیداست به صورت کاملاً اتوماتیک پروسۀ از بین بردن سختی آب را انجام می دهند. البته در ابتدا دستگاه سختی گیر رزینی دستی ساخته شد که پروسۀ نظارت و انجام فرآیند بر طرف نمودن سختی به واسطۀ اپراتور صورت می گیرد. متناسب با پکیج های تصفیه آب باید مناسب ترین دستگاه سختی گیر رزینی با رزین پرولایت ساخته شده و نصب گردد.

قیمت سختی گیر FRP بر اساس نرخ روز ارز مشخص می شود چون وارداتی است. این در حالی است که قیمت سختی گیر رزینی ارزان است چون نیاز به فلچ شارژ و تخلیه رزین نیست و این مسئله باعث کاهش قیمت دستگاه سختی گیر شده است. جهت دریافت لیست قیمت آنلاین سختی گیر رزینی می توانید با شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()