برش لیزر محصول فناوری پیشرفته است که توسط دستگاه های برش لیزر قابل اجرا هستند. با استفاده از این دستگاه ها می توان در مدت زمان اندک، با ضخامت های متفاوت، ورق های فولادی از جنس آلومینیوم، استیل، برنج، مس و غیره را مطابق با طرح های ساده و پیچیده برش داد و یا نوشته هایی را حکاکی نمود. خوشبختانه سال های اخیر استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف ایجاد کند. در نتیجۀ آن شاهد تولید و عرضۀ انواع محصولات فولادی در اشکال مختلف و قیمت خدمات برش لیزر ارزان می باشیم.

در همین راستا، برش لیزر نیک توانسته به صورت کاملاً تخصصی فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر و حکاکی آغاز کرده است و توانسته طی سالیان فعالیت حرفه ای، پروژه های متعدد برش لیزر را از سوی شرکت های صنعتی و غیره دریافت کرده و تحویل داده است.

اجرای انواع برش لیزر

اجرای انواع برش لیزر به کمک دستگاه های پیشرفته برش لیزر فلزات، می توان با دقت بالایی، ورق های فولادی را مطابق با طرح و الگوریتم مشخص شده برش داد. با استفاده از دستگاه های برش لیزر با قیمت ارزان و مدت زمان کوتاهی، انواع طرح ساده و پیچیده را بر روی کلیۀ فلزات با ضخامت های مختلف برش داد. استفاده از دستگاه های برش لیزر می توان بهره وری بالایی را برای صنایع مختلف فراهم نمود و راندمان کاری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

به دلیل تنوع ارائه خدمات برش لیزر مانند برش لیزر استیل توسط انواع دستگاه برش لیزر، جهت اطلاع از هزینۀ برش لیزر و هماهنگی های لازم جهت دریافت خدمات، می توانید با مراکز معتبر ارائه دهندگان سرویس برش لیزر در سطح کشور تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت خدمات برش لیزر و کسب اطلاعات دقیق از قیمت و نحوۀ دریافت خدمات برش لیزر و حکاکی بر روی فلزات می توانید با کارشناسان برش لیزر نیک تماس حاصل نمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()