برش لیزر استیل از جمله خدمات رایجی است که توسط مجموعه هایی که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر هستند صورت می گیرد. استفاده از دستگاه های برش لیزر برای صنایع مختلف یک فرصت ایده آل است که به کمک آن می توانند حجم زیادی از ورق های استیل را مطابق با طرح و الگوریتم مشخص برش داد و بدین وسیله در هزینه و زمان صرفه جویی نمود. امروزه سفارش خدمات برش لیزر استیل به صورت کاملاً تخصصی صورت می گیرد چون فناوری دستگاه های برش لیزر توسعه پیدا کرده است و امکان هر گونه برش و حکاکی پیچیده ترین طرح ها را میسر می سازد.

برش لیزر نیک با افتخار توانسته ، با سرمایه گذاری هوشمندانه جهت خرید دستگاه های برش لیزر، بتواند جزء یکی از مجموعه های موفق در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر استیل با کیفیت عالی و قیمت ارزان باشد.

قیمت ارائه خدمات برش لیزر استیل

سال های اخیر به میزان قابل توجهی شاهد ارائه خدمات برش لیزر استیل و دیگر آلیاژهای رایج در صنایع مختلف می باشیم. در این صورت صنایع مختلف متناسب با نوع کالایی که تولید می کنند، می توانند از مزایای دستگاه های برش لیزر استیل پیشرفته در جهت برش ورق های فولادی با دقت بالا و طرح های پیچیده استفاده کنند. با توجه به هزینۀ بالایی که دستگاه های برش لیزر دارند، امکان خرید برای کلیۀ شرکت ها میسر نیست. لذا درخواست انواع برش لیزر آهن و استیل را به مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند، می دهند. در این صورت با قیمت ارزان فرآیند برش لیزر و حکاکی بر روی ورق های فلزی صورت می گیرد.

برش لیزر نیک نیز با سال های طولانی فعالیت و کسب تجربیات فراوان، قادر به ارائه انواع خدمات برش لیزر استیل به صورت کاملاً تخصصی و دقت عمل بالا با نازل ترین قیمت در مدت زمان کوتاه در سرتاسر کشور می باشد.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()