نمایندگی مبین خودرو هر یک از شرایطی که مربوط به فروش اقساطی سایپا می باشد را برای شما بیان می کند تا قادر باشید در بهترین شرایط و بدون مشکل یکی از انواع خودروهای کمپانی سایپا را خریداری کنید. هر یک از انواع خودروهایی که کمپانی سایپا به مشتریان خود ارائه می دهد دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی می باشد.در هر یک از دوره های فروش اقساطی محصولات سایپا  یکی از انواع این خودروها و یا چندین مدل را شما می توانید به صورت قسطی خریداری کنید. مبین خودرو یکی از بهترین نمایندگی های زیر نظر کمپانی سایپا می باشد که بر اساس روند قانونی کمپانی سایپا انواع خودروهای کارکرده و صفر این کمپانی را به شما تحویل می دهد.

برای خریداری هر یک از انواع خودروهای کمپانی تولیدی سایپا در صورتی که نمی توانید هزینه کلی آن را پرداخت کنید بهتر است با آغاز فروش اقساطی سایپا در سایت مبین خودرو ثبت نام نمایید. جهت خرید اقساطی سایپا شما نیاز است که نیمی از هزینه خودرو را به صورت نقد پرداخت نمایید و نیمی از دیگر هزینه خودرو را باید به صورت قسطی تحویل نمایندگی دهید. دقت داشته باشید که نسبت به پرداخت اقساط خود نیاز است توجه نمایید. در غیر این صورت مبین خودرو بر اساس شرایطی که در مورد فروش اقساطی سایپا می باشد مجبور می شود خودرو را از شما تحویل بگیرد.

 زمانی که شما از طریق اخبار و یا هر یک از رسانه های دیگر در مورد آغاز  فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا اطلاع پیدا می کنید باید به دنبال بهترین نمایندگی زیر نظر کمپانی سایپا باشید. در واقع اگر شما بهترین نمایندگی را برای خرید اقساطی سایپا انتخاب نکنید ممکن است خودروی تحویل داده شده به شما زیر نظر کمپانی و نمایندگی قرار نگیرد، همچنین از خدمات نمایندگی هم نتوانید استفاده کنید. بنابراین باید به خوبی ویژگی های بهترین نمایندگی را بشناسید تا با آغاز فروش اقساطی سایپا در آن نمایندگی ثبت نام نمایید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()