برش لیزر مس در برخی از صنایع بسیار حائز اهمیت است. کاربرد گستردۀ فلز مس را در ساخت برخی از دستگاه و تجهیزات صنعتی مشاهده نمود. از متریال مس جهت ساخت زیورآلات، کابل و سیم، قطعات حساس الکترونیکی و رسانای برق، مجسمه سازی، ساخت تندیس، ظروف آشپزخانه، تجهیزات دکوراتیو غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از دستگاه برش لیزر مس توانسته باعث کاهش قابل توجه فرآیند برش ورق های مسی شود. علاوه بر آنکه کیفیت قطعات برش خورده به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات تخصصی برش لیزر فلزات مانند  خدمات برش لیزر مس ، فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون با تأمین دستگاه های مدرن، قادر به ارائه خدمات حکاکی و برش لیزر مس مطابق با هر گون طرح ساده و پیچیده می باشد. این مجموعه همواره قادر به ارائه خدمات برش لیزر در سطح کشور می باشد.

هزینۀ خدمات برش لیزر مس

قیمت برش لیزر مس به پارامترهای مهم چون طرح، ضخامت ورق مس، تعداد و کیفیت برش بستگی دارد. به طور کلی پیش از انجام برش لیزر فلزات، به طور دقیق کلیۀ موارد در نظر گرفته می شوند، تا در انتها نیتجۀ برش لیزر آهن به بهترین صورت انجام گیرد. به کمک دستگاه برش لیزر می توان در مدت زمان اندک، حجم زیادی از قطعات برش خورده را تولید نموده و در اختیار صنعت گران قرار داد. در این صورت پروسۀ مونتاژ و ساخت تجهیزات و قطعات صنعتی افزایش رشد پیدا می کند. در حقیقت ضریب موفقیت در کسب و کارهای صنعتی، می تواند عامل مهمی چون بهره گیری از دستگاه های برش لیزر مس بسیار کارآمد باشد و کیفیت محصولات به میزان قابل توجهی رشد پیدا می کند.

در صورت نیاز به خدمات برش لیزر مس و دیگر فلزات می توانید با کارشناسان برش لیزر نیک در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()