شیشه آلات آزمایشگاهی شامل لوازم متعددی می باشد که از جنس پیرکس یا بروسیلیکات ساخته شده است. شیشه آلات آزمایشگاهی پیرکس دارای یک سری ویژگی های قابل توجه می باشند و قصد داریم در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد این محصولات آزمایشگاهی بپردازیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در محیط های آزمایشگاهی از انواع مواد اولیۀ شیمیایی اسیدی و قلیایی استفاده می شود، نیاز به خرید  شیشه آلات آزمایشگاهی است که خاصیت ضد خوردگی داشته باشند. همچنین در محیط آزمایشگاهی ظروف شیشه ای را بر روی دمای بالا قرار می دهند، بنابراین شیشه آلات آزمایشگاهی مقاوم به دمای بالا باید خریداری شود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تأمین کنندۀ شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران و شهرستان ها به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه شیشه آلات آزمایشگاهی را با برندهای معتبر گلسکو، سیماکس چک و غیره به فروش می رسانند.

لیسست شیشه آلات آزمایشگاهی

جهت انجام آزمایشگات مختلف، نیاز به استفاده از ظروف شیشه ای، پلاستیکی، سرامیکی، فلزی و غیره می باشد. با توجه به کاربرد مواد شیمیایی اسیدی، نوع ظروف آزمایشگاهی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید خاصیت ضد اسیدی و در عین حال در برابر حرارت بالا مقاومت زیادی داشته باشند. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی بروسیلیکات دارای تحمل شک حرارتی حدود 165 درجه سانتی گراد را شامل می باشد. البته نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید شیشه آلات آزمایشگاهی وجود دارد و افراد متخصص و فنی علوم آزمایشگاهی و یا فروشندگان به آنها اشراف کامل داشته و می توانند شما بهتر راهنمایی کنند.

انواع بِشر، ظروف شیشه ای درپیچ دار، اِرلن مایر، بالن ژوژه، انواع مزور، بورت ساده، بورت اتوماتیک، انواع مبرد، انواع ارلن خلاء، دسیکاتور ساده و شیردار، انواع لوله آزمایشگاهی، قیف شیشه ای، جار بی هوازی، انواع بالن، انواع پلیت، اسپری پاش تی ال سی، بالن لوشاتلیه، ست فیلتراسیون میلی پور، جار رنگ آمیزی شیاردار ایستاده، کجلدال چند تکه ای، سرنگ همیلتون، پیکنومتر، سرنگ شیشه ای، باریل شیشه ای، فلومتر حباب صابون، دستگاه استخراج سوکسله، قیف ایمهوف شیردار و بدون شیر، دین استارک، ویسکوزیمتر فیشر، انواع سِل یا کووت، انواع لام میکروسکوپی، پیپت های پاستور کوتاه و بلند و ... تنها برخی از انواع شیشه آلات آزمایشگاهی محسوب می شوند.

افرادی که قصد راه اندازی محیط های آزمایشگاهی را دارند، در اختیار داشتن لیست شیشه آلات آزمایشگاهی به آنها کمک می کند که راحت تر بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با برندهای معتبر و کیفیت عالی تهیه نمایند. هر کدام از ظروف آزمایشگاهی به دلیل کارایی که دارند، دارای یک سری ویژگی های ساختاری متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. در واقع ممکن است تحمل حرارتی شیشه آلات آزمایشگاهی متفاوت باشد و هنگام خرید شیشه آلات آزمایشگاهی مد نظر قرار دهید.

لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی

جهت اطلاع از لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل فرمائید. همانطور که در بخش میانی مطالب بدان اشاره نمودیم، تنوع ظروف شیشه ای پیرکس آزمایشگاهی بسیار است و اشاره به تمامی قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی در اینجا نمی گنجد. از این رو پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت فروشگاهی علمینوگستر بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان، کیفیت بالا و برندهای معتبر خریداری نمائید.

توسط کمپانی های عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی شاهد فروش شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای معتبر می باشیم. متناسب با نوع محیط آزمایشگاهی که قصد راه اندازی آن را دارید، می توانید انواع ظروف شیشه ای آزمایشگاهی را تهیه نموده و از مزایای آن استفاده نمائید. تنوع شیشه آلات آزمایشگاهی بسیار زیاد است و کارفرمایان توجه داشته باشند، هنگام خرید شیشه الات، مشخصات فنی ساخت آنها را مد نظر داشته باشند.

جهت خرید اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()