لاستیک اجزای مهم خودرو و عامل اصلی حرکت آن می باشد. نوع لاستیک می تواند تأثیر مستقیم بر سرعت عملکرد فرمان اتومبیل داشته باشد. در حال حاضر تنوع مدل و برند لاستیک سواری و غیره را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. هنگام خرید لاستیک، علاوه بر در نظر داشتن برند، توجه و بررسی دقیق مشخصات فنی حکاکی شده بر روی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامۀ متن به شرح برخی از علائم و حروف مندرج بر تایر خواهیم پرداخت، تا هنگام  خرید انواع لاستیک ، با آگاهی و دانش بیشتری بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش انواع لاستیک با برندهای مختلف آغاز نموده است. افرادی که خواستار خرید تایر برای خودروی سواری، شاسی بلند، کشاورزی و غیره هستند، می توانند نگاهی به محصولات این فروشگاه داشته باشند.

خرید لاستیک ایرانی و خارجی

در حال حاضر برندهای معتبری از لاستیک در سطح بازار عرضه می شوند و می توانید متناسب با مدل خودرو، بهترین لاستیک را تهیه نمائید. لاستیک بارز، یزد تایر، ایران تایر، کویر تایر، دنا و گلدستون برخی از برندهای لاستیک ایرانی محسوب می شوند. لاستیک هانکوک، لوفن، کومهو، رودستون، نکسن، بلک لاین، بوتو، وست لیک، میشلن، کنتیننتال، پیرلی، بریجستون، یوکوهاما، دانلوپ، آچیلس و ... از جمله انواع لاستیک برند خارجی محسوب می شوند. متناسب با مدل خودرو می توانید مناسب ترین تایر مورد نیاز خود را خریداری نمائید. قیمت خرید لاستیک به برند و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. البته قیمت لاستیک های وارداتی نیز به نرخ روز ارز بستگی دارد.

اگر قصد خرید تایر سواری مانند خرید لاستیک کومهو را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از بررسی دقیق مشخصات فنی انواع لاستیک، مناسب ترین تایر را با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()