فروش اقساطی هایما S7 از روش های دیگر خرید این خودرو محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات فنی و شرایط ایده آل فروش اقساطی هایما S7 بپردازیم. در صورت تمایل به خرید اقساطی هایما  S7 اطلاعات بیشتری نسبت به این اتومبیل و شرایط داشته باشید. خودروی هایما S7 به عنوان یکی از محصولات چینی است که به واسطۀ شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار خودروی ایران معامله می شود.

در لیست محصولاتی که توسط شرکت آرشا خودرو با شرایط فروش اقساطی هایما S7  عرضه می شود، می توان فروش اقساطی هایما S7 با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری را ملاحظه نمود.

مزایای فروش اقساطی هایما S7

از مهمترین مزایایی که ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو به همراه دارد، مهیا نمودن شرایط زمانی مناسب جهت تسویۀ کامل قیمت خودرو می باشد. در واقع خرید اقساطی هایما S7 برای فرد فشار مالی سنگین به همراه نخواهد داشت. هر چه تعداد اقساط بیشتر باشد، فرد راحت تر می تواند پرداخت اقساط را انجام دهد.

به دلیل ویژگی های ظاهری عالی و همچنین داشتن مشخصات فنی مناسب با عملکرد خوب، برخی از افراد به واسطۀ شرایط فروش اقساطی هایما S7 توانسته اند موفق به خرید این اتومبیل گردند. خودروی هایما S7 از جمله خودروهای شاسی بلند چینی محسوب می شود و در حال حاضر در بازار خودرو، طرفداران زیادی دارد.

استقبال از فروش اقساطی هایما S7 با شرایط تحویل فوری به دلیل داشتن حجم موتور 1495  سی سی با 16 سوپاپ، حداکثر توان موتوری 170 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن بر متر می باشد. این خودرو دارای سیستم انتقال قدرت 6 دنده اتومات با مصرف سوخت بنزین به همراه مخزن سوخت با گنجایش 61 لیتر می باشد.

افرادی که توان خرید نقدی این خودرو را ندارند ولی قادر به پرداخت اقساط با مبلغ پایین تر می باشند، می توانند از شرایط خرید اقساطی هایما S7 که توسط شرکت آرشا خودرو به متقاضیان ارائه داده می شود، استفاده نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()