فروش اقساطی راهی برای خرید خودروها توسط افراد مختلفی است که می خواهند به خودروی مورد نظرشان برسند و آن را تهیه نمایند که در حالت عادی خرید نقدی برای آنها دشوار بوده و به همین منظور شرکت‌ هایی مانند آرشا خودرو فروش اقساطی انواع خودرو را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. پژو 206 یکی از خودروهای بسیار جذاب و خاص برای افراد می باشد که از تولیدات کمپانی سیتروئن فرانسه است و در ایران خودرو تولید و مونتاژ می‌شود ، این خودرو توسط افراد مختلف به خصوص جوانان خریداری شده و طرفداران بسیاری دارد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو 206 به سایت مراجعه فرمایید. 

خودروی پژو 206 از تولیدات کمپانی ایران خودرو بوده که با ارائه تسهیلات مختلف به مشتریان ارائه میگردد و در مدل هاچ بک و صندوقدار به تولید رسیده است و افراد با توجه به نیاز خود می توانند این دو مدل را تهیه کنند. خودرو پژو 206 در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و اغلب خریداران آن ، افراد کم سن و سال هستند.

خدمات فروش اقساطی پژو 206

فروش اقساطی پژو 206 توسط آرشا خودرو با بهترین قیمت ارائه می گردد. پژو 206 به دلیل ظاهر اسپرت و زیبایش مورد توجه افراد قرار گرفته است و قیمت این خودرو و همچنین قطعات یدکی آن در میان انواع خودروهای دیگر مناسب بوده و امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت خودروها خرید این خودرو نیز برای افراد دشوار شده است. این افراد از طرح خرید اقساطی پژو 206  استقبال بسیار زیادی کرده اند و باعث شده تا فروش اقساطی پژو 206 در مراکز مختلف ارائه شود. متقاضیان خرید اقساطی خودرو پژو 206 با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت می توانند مالک نسبی خودرو شده و سپس اقساط را در بازه های تعیین شده پرداخت نمایند و در این میان آرشا خودرو با اهمیت به مشتریان بهترین شرایط را برای آنها در نظر گرفته است.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()