فروش اقساطی خودرو متناسب با مدل های مختلف خودرو ممکن است شامل جزئیات متفاوتی نسبت به یکدیگر در نظر گرفته شوند. از این رو اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو دارید، بیش از عقد قرارداد و انجام معامله، بررسی دقیق جزئیات فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی بسیار کاربردی و حائز اهمیت است. چرا که هر کدام از موارد از نظر قانونی قابل پیگیری می باشد و باید در نظر گرفته شود.  

شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشندگان خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با وضعیت بازار و نیاز مشتریان توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودرو، شرایط را برای خرید آسان خودرو فراهم سازند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی خودرو

امروزه فروشندگان خودرو با اتکاء به شرایط مناسبی که جهت تأسیس کسب و کار خود راه اندازی نموده اند، در تلاش هستند جهت حفظ موقعیت مجموعۀ خود در بازار خودرو، شرایط منعطف و آسان تری را انتخاب نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

به دنبال این موضوع مهم، شرایط خرید اقساطی خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. تحویل فوری اتومبیل پس از پرداخت حداقل مبلغ پیش پرداخت، عدم نیاز به معرفی ضامن، افزایش تعداد اقساط و کاهش مبلغ اقساط، ارائه سند بنام خریدار و ... برخی از موارد مهم در ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو محسوب می شود.

چند سال اخیر متقاضیان خرید و فروش اقساطی خودرو طرفداران زیادی پیدا کرده است چون با افزایش چند برابری قیمت خودرو، شرایط اقساطی می تواند جهت خرید خودرو برای افراد مؤثر واقع گردد. بدین ترتیب اقشار مختلف جامعه متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند به واسطۀ چنین شرایطی، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند.

اگر تمایل به خرید یکی از محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و ... را دارید، می توانید به واسطۀ شرایط آسان شرکت آرشا خودرو اقدام نمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()