بدنه کوییک مدل هاچ بک بوده و سایپا با طراحی بسیار خوب این خودرو را به تولید رسانده است باید توجه کنیم که این خودرو به دلیل اینکه تولید داخلی است، قیمت مناسب‌تری را در مقابل خودروهای خارجی داشته و به همین جهت در بازار خرید و فروش اقساطی کوییک بسیار پر رونق می باشد. این خودرو از خودروهایی است که با بودجه کم می توان آن را خریداری کرد و قابلیت‌های خودروی کوییک شامل تا شدن صندلی عقب، طراحی منحصربه‌فرد داخلی، باز شدن درب ها در هنگام تصادف، داشتن نگهدارنده صندلی کودک و غیره می باشد. دارندگان این خودرو از امکانات بسیار خوب کوئیک راضی هستند و به همین جهت است که افراد زیادی فروش اقساطی کوییک را برای خرید شان انتخاب می‌کنند و در میان نمایندگی های فروش خودروهای سایپا نام آرشا خودرو آشنا بوده و این مرکز معتبر سال‌هاست که در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می نماید.

شرایط فروش اقساطی کوییک

 فروش اقساطی کوییک با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات مختلف توسط مراکز گوناگون انجام می گیرد و باید توجه کنید که مراکز مختلف می توانند شرایط مخصوصی را برای عرضه این خودرو در نظر بگیرند.در این میان آرشا خودرو از مراکز معتبری است که شرایط بسیار آسان و ویژه را برای فروش اقساطی کوییک در نظر گرفته است و خریداران می‌توانند به راحتی خرید کوئیک را انجام داده و از آن لذت ببرند.

آرشا خودرو فروش اقساطی محصولات سایپا ،ایران خودروۀ کرمان موتور و گروه بهمن را با قیمت‌ های بسیار عالی انجام می دهد.فروش اقساطی کوییک توسط آرشا خودرو ارائه داده می‌شود و به جهت اینکه خودروی کوییک بسیار پرطرفدار بوده، خریداران زیادی متقاضی  خرید اقساطی کوییک با شرایط خوب و راحت هستند بنابراین آرشا خودرو خدمات فروش اقساطی کوییک را با در نظر گرفتن شرایط منعطف انجام می دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()