فروش اقساطی دنا پلاس به عنوان یکی دیگر از روش های خرید خودروی دنا به مشتریان پیشنهاد داده می شود. افرادی که علاقه مند به خرید این خودرو هستند، بر اساس توان مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند از بهترین شرایط جهت مالکیت خودروی دنا پلاس استفاده نمایند. خدمات فروش اقساطی دنا پلاس به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. بدین اقشار مختلف جامعه بر حسب موقعیت مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند جهت خرید اقساطی دنا پلاس استفاده نمایند.

چندین سال از فعالیت شرکت آرشا خودرو در خصوص انجام معاملات خرید و فروش خودروهای داخلی چون محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن و غیره می گذرد و طی این سال ها فعالیت توانسته اند شرایط بهتری جهت فروش اقساطی خودرو در اختیار مشتریان قرار دهند.

نکات مهم فروش اقساطی دنا پلاس

نکات قابل توجهی که در خصوص ارائه خدمات فروش اقساطی دنا پلاس وجود دارد، زمان تحویل خودرو، تعداد و مبلغ اقساط، تحویل سند بنام و ... می باشد. بدین ترتیب پیش از اقدام به خرید اقساطی خودرو، پیشنهاد می کنیم، نسبت به مکانی که معاملات خرید را انجام می دهید، اطمینان حاصل نمائید. سپس تمامی مفاد و بندهای شرایط فروش اقساطی را مطالعه نموده و در صورت وجود هر گونه پرسش با طرف فروشنده در میان گذاشته و در نهایت با توافق و بررسی تمام جزئیات اقدام به خرید اقساطی دنا پلاس نمائید.

امروزه مسئله مهمی که میان رقبای تجاری فروشندگان خودروهای اقساطی وجود دارد، مربوط به تحویل فوری اتومبیل می باشد. شرایط خرید اقساطی دنا پلاس تحویل فوری دنا پلاس می تواند گزینۀ مناسبی جهت انتخاب محل انجام معاملات محسوب شود. البته به طور قطع یقین از اعتبار مجموعۀ مورد نظر اطمینان حاصل نمائید.

جهت خرید و فروش اقساطی دنا پلاس می توانید از تجربیات کارشناسان فروش  با تجربۀ شرکت آرشا خودرو استفاده نمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()