اینورتر یکی از دستگاه های پرکابرد در صنایع مختلف است که از آن در جهت تبدیل جریان مستقیم DC به جریان متناوب AC مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با جریان متناوب وجود دارد، نیاز سیستم به هر ولتاژ و یا فرکانس می باشد که به واسطۀ ترانسفورماتورهای مناسب کنترل و تأمین می شود. علت اصلی جهت نامگذاری این دستگاه، تبدیل نمودن دو جریان به یکدیگر به صورت معکوس می باشد و برابر با عمل مخالف تابع یکسوساز می باشد.

اگر خواستار خرید اینورتر متناسب با جریان موتور سیستم هستید می توانید از تجربیات و دانش گروه صنعت الکتریک استفاده نمائید.

ویژگی های دستگاه اینورتر

دستگاه اینورتر استاتیک متشکل از قطعات متحرک نمی باشد و از آن می توان در رنج های وسیعی استفاده نمود. کاربرد عمدۀ انواع اینورتر را می توان در سیستم منابع تغذیه سوئیچینگ در کامپیوترها، سیستم هایی که نیاز به جریان مستقیم ولتاژ بالا تأسیسات الکتریکی جهت انتقال عمدۀ نیرو دارند و غیره مشاهده نمود. با استفاده از چنین دستگاه هایی می توان مصرف برق را کاهش داد.

افزایش طول عمر مفید موتور، ایجاد تغییر سرعت در موتور، ایجاد تغییر در جهات حرکت موتور، کاهش مصرف برق، برنامه ریزی و کنترل حرکت جریان برق، حفاظت از سیستم در برابر حجم بار اضافی، امکان حرکت موتور با وجود ولتاژ متغیر در سیستم از دیگر مزایای خرید اینورتر و کاربرد آن در سیستم های اصلی جریان برق اشاره نمود.

دستگاه اینورتر به عنوان تنظیم کنندۀ سرعت موتور از راه دور مورد استفاده قرار گرفته می شود و نیاز به استفاده از کنتاکتور نیست و امکان خاموش و روشن کردن موتور را مهیا می سازد. استفاده از دستگاه اینورتر در داخل سیستم می تواند مانع از آسیب دیدگی موتور در مواقع افزایش ولتاژ گردد. جریان راه اندازی موتور را به طور کامل حذف می کند.

مجموعۀ صنعت الکتریک به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش اینورتر و دیگر دستگاه های صنعتی چون قطعات برق صنعتی، الکترو موتور، سرو درایو، مانیتور صنعتی و غیره با برندهای معتبر فعالیت می کند.

اینورتر به عنوان یکی از دستگاه های الکتریکی است که جهت تبدیل جریان مستقیم به متناوب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع این نوع دستگاه همچون پنل های خورشیدی و یا باتری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش اینورتر در مدل و ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. مجموعه هایی که نیاز به استفاده از چنین دستگاه هایی برای تأمین و ثبات نگه داشتن برق مصرفی دارند، می توانند به واسطۀ عرضه کنندگان تجهیزات الکتریکی تأمین برق تهیه نمایند.

صنعت الکتریک از جمله مجموعه های مهندسی است که با پشتکار فراوان توانسته اند در حوزۀ خدمات فنی فعالیت خود را آغاز نموده و امکان خرید اینورتر ، دستگاه های الکتروموتور، انواع گیربکس صنعتی و غیره را در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم نموده است.

اهمیت خرید اینورتر و کاربرد آن

خرید اینورتر برای برخی از مجموعه های صنعتی بسیار کاربردی و ضروری است. از مهمترین ویژگی های دستگاه اینورتر می توان به کاهش مصرف انرژی، کاهش جریان راه اندازی سیستم، افزایش طول عمر موتور، قابلیت تغییر سرعت موتور، امکان تغییر حرکت موتور، قابلیت کنترل از راه دور سیستم و ... اشاره نمود.

با استفاده از اینورتر مناسب می توان سرعت یک موتور سه فاز را کنترل نمود. به عبارتی متناسب با توان موتور باید خرید دستگاه اینورتر را با ظرفیت مناسب انجام دهید. به عنوان مثال متناسب با یک موتور با توان 20 اسب بخار از اینورتر با قدرت 20 اسب بخار استفاده می شود. عدم رعایت این نکتۀ مهم می تواند موجب قطعی سیستم و عدم کشش دستگاه اینورتر می شود.

قیمت فروش اینورتر به حجم یا ظرفیت دستگاه، برند و امکانات جانبی آن بستگی دارد. با داشتن اطلاعات جامع نسبت به موتور سیستم، می توانید مناسب ترین دستگاه اینورتر را با ظرفیت مکفی خریداری نمائید.

جهت مشاوره رایگان و خرید اینورتر می توانید با مجموعۀ صنعت الکتریک تماس حاصل فرمائید.

 

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان سعدی شمالی  - کوچه بیمه - مجتمع تجاری و اداری پارس - طبقه اول پلاک 23 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()