پوستر دیواری همچون کاغذ دیواری از جمله دیوارپوش های پرفروش در بازار محسوب می شود و علاقه مندان زیادی در سطح جهانی دارد چون تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر محصولات دیوارپوش دارد. جهت تغییر اساسی و کم هزینه می توانید با خرید پوستر دیواری به این تجربۀ فوق العاده دست یابید. چرا که چاپ پوستر دیواری به دلیل داشتن حالت گرافیکی طبیعی و استفاده از جلوه های سه بعدی حس واقعی بودن را برای بیننده تداعی می کند و این مسئله زیبایی و چشم نواز بودن این نوع دیوارپوش را نسبت به کاغذ دیواری و دیگر محصولات موجود در بازار نموده است.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان وسایل طراحی دکوراسیون داخلی، با در نظر گرفتن سلایق شخصی افراد مختلف در لیست محصولات دیوارپوش فروشگاه، امکان خرید انواع پوستر دیواری را در طرح های آماده و یا سفارشی با قیمت مناسب فراهم نموده است.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

قابل شستشو بودن، داشتن ثبات رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید و طرح های متنوع با جلوه ای واقعی سه ویژگی مهم دیوارپوش پوستر دیواری به شمار می روند. به طور کلی پوستر دیواری پوششی خاص و منحصربفرد در محیط دکوراسیون بوجود می آورد و به بیننده حس فرح بخش و دلپذیر بودن می دهد. اینکه در محیط جدید و بکری قرار گرفته است و می تواند از زیبایی و حس فوق العاده فضای دکوراسیون بهترین خاطرات را ثبت و یا تداعی نماید.

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ دیجیتالی، امروزه توانسته اند موفق به چاپ تصاویر سه بعدی بر روی کاغذِ کاغذ دیواری گردند، که در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع پوستر دیواری در سطح بازار تجهیزات دکوراسیون داخلی باشید. پوستر دیواری طرح منظره، پوستر دیواری سه بعدی طرح گل و شکوفه، طرح تصاویر چهره، اشکال انتزاعی و ... برخی از نمونه های تصاویر این محصول می باشند.

جهت خرید پوستر دیواری گل سه بعدی و یا سفارش پوستر دیواری اختصاصی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()