پارکت در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نقش اساسی و کاربردی دارد. در واقع خیلی از افراد به دلیل داشتن زیبایی فوق العاده، این محصول را به عنوان کفپوش فضای داخلی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، مهد کودک، سالن های ورزشی و غیره انتخاب می کنند. اگر علاقه مند به خرید انواع پارکت هستید، شما را به مطالعۀ ادامۀ مقاله تشویق می کنم چون قصد اشارۀ کلی به معرفی مشخصات پارکت با کیفیت عالی را داریم.

جهت دریافت راهنمایی برای خرید بهترین پارکت می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس مشورت نمائید. ای مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی اعم از انواع کفپوش، می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

نحوۀ انتخاب بهترین پارکت

همانطور که بدان اشاره نمودیم، برای خرید پارکت عوامل مهمی که مرتبط با ویژگی های ساختاری کفپوش می شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

داشتن تنوع طرح و رنگبندی، قیمت ارزان، نصب آسان، داشتن خاصیت ضد آب، مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی، استحکام در برابر خط و خش و ساییدگی، حفظ ثبات رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید و داشتن درجه بندی های متفاوت از مهمترین موارد مهم خرید پارکت مناسب با طول عمر بالا محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید کفپوش پارکت لمینت و یا چوبی، بررسی و چک کردن هر کدام از این مشخصات فنی برندهای مختلف پارکت برای خریدار حائز اهمیت می باشد. در پی این موضوع انتخاب رنگ پارکت نیز به نوبۀ خود تأثیر قابل توجهی در زیبایی دکوراسیون خواهد داشت چون استفاده از پارکت رنگ تیره می تواند حالت رسمی به فضای داخلی دکوراسیون ببخشد. علاوه بر آنکه خرید پارکت رنگ روشن برای فضاهای کوچک می تواند بهترین گزینه محسوب شود چون نمای دکوراسیون بزرگ تر جلوه می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید پارکت لمینت ضد آب مناسب می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و پس از مقایسۀ ویژگی های انواع پارکت، بهترین کفپوش مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()