طراحی ویلا به عنوان یکی از خدمات تخصصی است که توسط برخی از شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود که می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره نمود. با استفاده از این امکانات می توان در مدت زمان کوتاه، نمای دکوراسیون ساختمان را نسبت به گذشته بهبود بخشید. اجرای طراحی ویلا دارای یک سری جزئیات و ریزه کاری های متفاوتی است که موجب تمایز دکوراسیون ساختمان ها با یکدیگر می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سال ها کسب تجربه توانسته امکانات لازم در خصوص ارائه خدمات تعمیرات و بازسازی ساختمان را در کنار خدمات طراحی ویلا به صورت کاملاً تخصصی انجام دهند.

طراحی ویلا به سبک مدرن و کلاسیک

نکتۀ مهم که در رابطه با مسئله طراحی ویلا وجود دارد، گذراندن چالش های مرتبط با مسائل طراحی دکوراسیون ویلا می باشد. عموماً خیلی از افراد از طراحی ویلا دوبلکس به سبک مدرن و لوکس استقبال می کنند چون از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

طراحی فضای سبز به عنوان یکی از بخش های مهم در متدهای طراحی ویلا به شمار می رود و می توان به سبک های متنوع و جذابی پیاده سازی نمود. طراحی ویلا با تمام جزئیات صورت می گیرد و تمام قسمت های مختلف ساختمان را شامل می شود. می توان به فضای دکوراسیون اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار، راهرو، اتاق پرو لباس، اتاق کودکان، اتاق بازی یا سرگرمی، اتاق میهمان، آشپزخانه، حمام، حیاط، استخر، فضای سبز و غیره اشاره نمود. اجرای دکوراسیون کلاسیک توسط این مجموعه ارائه می گردد.

قیمت طراحی ویلا بر اساس مساحت سازه، بودجۀ اختصاصی و مد نظر قرار دادن سلایق شخصی فرد صورت می گیرد. در این صورت امکان طراحی ویلا با قیمت ارزان و یا گران وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از تجربیات و دانش مهندسین معماری و طراحی دکوراسیون شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به بهترین شکل استفاده نمائید و از زیبایی طراحی نمای ویلا و ساختمان مورد نظر خود لذت ببرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()