تابلو جزء یکی از پرفروش تجهیزات تزیینی به شمار می رود و کاربرد تابلوهای دیواری را می توانید در داخل هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری مشاهده نمائید. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقۀ خاصی به ایجاد تغییرات در نمای دکوراسیون محل زندگی خود دارید، می توانید تنها با خرید تابلو ارزان در ابعاد و طرح های متنوع، این اتفاق مهم را محقق سازید. سال های اخیر شاهد فروش انواع تابلو به سبک های مختلف می باشیم که هر کدام از آنها با متریال و طرح های متنوع و زیبایی تهیه شده اند.

از این رو می توانید برخی از سبک های متنوع تابلوهای امروزی را با مراجعه به فروشگاه دکور آفیس مشاهده نمائید. پس از بررسی محصولات متنوع می توانید، تابلوی تزیینی مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

خرید تابلو برای تزیین پذیرایی

همانطور که می دانید، سالن پذیرایی محلی است که مدت زمان زیادی اعضای خانواده در این محل گرد هم می آیند و با یکدیگر اوقات خوشی را سپری می کنند. از این رو افراد تلاش می کنند اولین تغییراتی که در نمای دکوراسیون بوجود می آورند در فضای سالن پذیرایی ایجاد کنند. بنابراین افراد مختلف می توانند متناسب با سلایق شخصی که از آن برخوردار هستند، تابلو دکوراتیو مورد پسند خود را انتخاب نموده و جهت تزیین نمای دکوراسیون از آن استفاده نمایند. فروش تابلو در سبک و طرح های متنوعی صورت می گیرد چون خلاقیت و نوآوری در طراحی و ساخت تابلو تغییرات چشمگیری نموده است. بدین ترتیب امکان خرید تابلو تزیینی مدرن با قیمت ارزان نیز می تواند زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی را دو چندان نماید. این در حالی است که امکان خرید تابلو با قیمت بالا نیز برای شما فراهم می باشد.

جهت مشاهده و خرید تابلو انتزاعی و سایر مدل ها با کیفیت و طرح های متنوع و بسیار جذاب و امروزی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس بیاندازید و پس از بررسی دقیق، به صورت حضوری و یا اینترنتی محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()