اهمیت دستکش کار

 تجهیزات ایمنی در زمان کار کردن بسیار اهمیت دارند و باید توجه داشته باشیم که خطرات بسیار زیادی در هر یک از مشاغل وجود دارد که می تواند باعث بروز اتفاقات ناگوار و مشکلات فراوان شود بنابراین استفاده از تجهیزات ایمنی لازمه هر شغلی میباشد. برای انتخاب و خرید دستکش کار مناسب باید اطلاعات کافی و لازم را درباره دستکشها جمع‌آوری کرده تا بتوانیم نوع مناسبی از این دستکش ها را تهیه نماییم. انواع دستکش کارها برای محیط هایی همچون محیط های صنعتی، شیمیایی ، عمرانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. افراد برخی این تصور را دارند که با استفاده از دستکش ایمنی سرعت کار کردن کاهش پیدا می‌کند اما باید توجه داشته باشید که این دستکش ها بسیار ضروری برای کار کردن هستند و جان شما را از خطرات احتمالی نجات می‌دهند.حال اگر دستکش ها در نوع مناسب با شغل مورد نظر و در سایز مناسب با دست هر فرد انتخاب شود، سرعت کارکردن کاهش پیدا نخواهد کرد و ایمنی کار نیز تامین خواهد شد.

ویژگی یک دستکش ایمنی مناسب

 دستکش ایمنی مناسب به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت بسیار خوب و ماندگاری بالایی دارد و متناسب با شغل مورد نظر از دست ها محافظت کاملی را انجام می دهد. برای خرید انواع دستکش کار مناسب با قیمت ارزان به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید و خرید خود را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید.

دستکش کار چرمی

 دستکش ایمنی چرمی یکی از دستکش های ضخیمی است که با استفاده از آن ، اجسام نوک تیز به داخل دست نمی‌رود و دستکش کار چرمی در مقابل حرارت بسیار مقاوم می باشد، این دستکش ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و خرید دستکش چرمی در تنوع بالا برای انواع شغل ها از قبیل نجاری، باغبانی ،جوشکاری، کارهای ساختمانی و غیره انجام می گیرد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()